Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lizy29 schreef:Weliswaar niet zelf gebouwd maar wel geëmigreerd.
Mijn tip: bepaal vooral voor jezelf naar welk land je zou willen en ga dan kijken wat daar de mogelijkheden zijn. Vergeet vooral ook niet dat je ook te maken krijgt met andere mensen en een andere cultuur en die moet je wel aanspreken anders red je het niet.
moonsparkle schreef:Haha ja Scandinavië zou ik niet trekken of ik zou dan nog elke winter een maand weg moeten gaan maar dat is met dieren ook niet wat je wil.
Regen vind ik trouwens dan weer niet erg, vraag me niet waarom maar mijn man wil niet naar Frankrijk, hij is er zelf nog nooit geweestdaarom willen we in noord Spanje en Portugal gaan kijken. Misschien als we door Frankrijk rijden dat hij zich nog kan bedenken
Elk jaar is er ook een emigratie beurs, helaas ging afgelopen keren niet door je weet wel waarom. Maar ik vond dat wel interessant er kwamen leuke lezingen voorbij toen ik er was. Het is weer in april dit jaar.
Sizzle schreef:Hét topic daarvoor is die van die bokker die eigenhandig haar strohuis bouwd op haar eigen berg.
Ik moet even zoeken naar de naam.
moonsparkle schreef:Haha wat is dat toch met Frankrijk of met mannen
JudithO schreef:Sizzle schreef:Hét topic daarvoor is die van die bokker die eigenhandig haar strohuis bouwd op haar eigen berg.
Ik moet even zoeken naar de naam.
[HTT] [VOLG] Ik bouw een huis van stro in de Spaanse Pyreneeen...
Deze?
Gebruikers op dit forum: _Sun, Carolinelady, ComscoreBot, furious, Leukertje, MagicBullet, Marcato, Novastar, Pellelilly, Polarize, s_casper, xColorCross en 41 bezoekers