welke ipad

Moderators: Essie73, Polly, xingridx, Firelight, Ladybird, Muiz, Mjetterd, NadjaNadja, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
plutolover

Berichten: 11728
Geregistreerd: 30-07-04

welke ipad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-22 14:44

Ik heb geen verstand van ipads in mijn ogen lijken ze allemaal het zelfde.

enige verschil wat ik zie is de prijs zo zie ik ipads pro 11 voor rond de 800€ maar ook zo rond de 1200€ kan iemand mij het verschil uitleggen?

ik heb zelf echt een giga oude ipad en ben aan overwegen om een nieuwe te kopen. Maar geen idee wat nou allemaal het verschil is

ik wil graag zo pen erbij zodat ik ook kan tekeken op de ipad welke aps zijn daar goed voor? soort teken tablet

Liselot

Berichten: 32241
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Re: welke ipad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 14:47

Het verschil zit hem vaak in de interne opslag. Heb je linkjes van welke je op het oog hebt?

Selina

Berichten: 14509
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: welke ipad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 14:50

Betreft je tekenapp-vraag, ik kan je Procreate aanraden, kost eenmalig iets van €10.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37863
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 14:52

Ik heb de ipad 8 e generatie en die bevalt best. :j 32 gb geheugen en het is voor mij meer dan voldoende. En is zeker niet de duurste in de serie De batterij gaat fijn lang mee ook.

Zeeuwsemeid

Berichten: 1681
Geregistreerd: 28-01-11
Woonplaats: Walcheren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 14:56

ik heb de iPad pro 2021, 11 inch en dan de kleinste opslag want ik gebruik google drive om dingen mee op te slaan. Ik heb inderdaad ook een pen erbij, en ik gebruik pro-create. Hoewel ik nu rustig aan clipstudio aan het proberen ben, het enige nadeel daaraan is, is dat clipstudio een abbonement programma is. Ik betaal €3 per maand geloof ik.