Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

mellamoshan schreef:Ik vraag me echt oprecht af wat jullie leuk vinden aan animal crossing. Ik vind het zo’n doelloos spel zonder enkele uitdaging
Mariokarr op de switch leuk? Ik vond hem op de wii nog wel leuk, maar op de 64 vond ik hem echt fantastisch.
en daardoor kwam ik bepaalde eindbazen niet voorbij. Mario Rabbits is werkelijk het stomste spel wat ik ooit heb gespeeld. Het is een soort bordspel, ik weet het niet eens meer zeker want ik heb het na een kwartier uitgedaan haha. Yoshi's crafted world was voor ons qua Visuals iets te kinderachtig.
Animal crossing is opzich wel een relaxed spel maar je moet er van houden, dingetjes verzamelen en dan toevoegen zodat je weer een ander gereedschap krijgt, dingetjes zoeken in de bomen/gras/water etc.

iets met jeugdsentiment mellamoshan schreef:Ik vraag me echt oprecht af wat jullie leuk vinden aan animal crossing. Ik vind het zo’n doelloos spel zonder enkele uitdaging
Mariokarr op de switch leuk? Ik vond hem op de wii nog wel leuk, maar op de 64 vond ik hem echt fantastisch.