Kleine badkamer

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dispar_Vulgo

Berichten: 2997
Geregistreerd: 23-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-22 08:27

Giolli schreef:
Ik heb ongeveer dezelfde afmetingen als jij en wij hebben gekozen voor een ruimtebesparend whirlpool bad met de douche er in. Ik wilde dit niet, mijn man wel. :D Ik heb er tot nu toe nog geen spijt van, het lijkt een klein bad maar je kunt er met zijn 2e in liggen en door het scherm wat we hebben laten plaatsen is niet je hele badkamer nat. Het enige nadeel vind ik dat mocht ik ooit nog zwanger worden het een hele hoge opstap is en ik dat waarschijnlijk niet alleen ga kunnen, maar voor die paar maanden… ;) Wij hebben hem nu een jaar.

Oude opstelling was zo:
[ [url=m/wOB9IC.jpg]Afbeelding[/url] ]

En nieuw:
[ [url=m/6KY97H.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QUYdhD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit is het bad:
https://www.saniweb.nl/ben-romero-2-0-h ... YEQAvD_BwE



Ons douch-bad ziet er ook zo uit.
Maar als je daarbij in bad wilt liggen, heb je de douch aansluiting in je nek. En aan de andere kant (als je met 2 erin wilt bv) zit bij ons de knop voor open/sluiten van putje. Dus iets om goed naar te kijken als je toch een bad-douch neemt

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19227
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Kleine badkamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-22 08:52

Bij ons zit die knop niet aan de achterkant maar aan de zijkant dus daar heb je geen last van, de kraan is inderdaad niet ideaal daar.

zefiros

Berichten: 409
Geregistreerd: 30-09-10
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-22 18:07

Je hebt ook van die baden waarbij je een deurtje open kan doen voor een lage instap. Zoiets een idee?