Headset voor thuiswerken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

thirteenn

Headset voor thuiswerken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-22 09:42

Hoi! Ik weet dat er al meerdere topics zijn maar ik heb toch wat andere eisen.

Ik ben opzoek naar een goede headset voor werk, maar ik zie door de bomen het bos niet meer.

Ik zoek een die niet te hard drukt gezien ik de hele dag bel. Een die over de oren gaat zodat ik wat minder last heb van omgevingsgeluiden.
Het grootste probleem is mijn budget die is max 50 euro.

Op internet heb ik al verschillende reviews gelezen, maar vind het toch lastig om te bepalen wat goed is :+

Mirjam79

Re: Headset voor thuiswerken

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-22 09:49

Ik heb een set van Jabra (Evolve2 65). Deze bevalt mij heel erg goed. We wat boven jou budget, maar volgens mij heeft Jabra nog wel veel meer keus.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-22 17:52

Mirjam79 schreef:
Ik heb een set van Jabra (Evolve2 65). Deze bevalt mij heel erg goed. We wat boven jou budget, maar volgens mij heeft Jabra nog wel veel meer keus.

Die zijn en te duur en niet over de oren maar op de oren. Niet helemaal wat ik zoek. :)

DreamB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-22 18:48

Ik heb deze headset ongeveer 2 jaar geleden gekocht bij de action, alleen wel een gaming headset maar weet niet of je dat een probleem vind? Is echt een geweldig ding, je hebt amper last van omgevingsgeluiden en drukt niet. Weet alleen niet of ze hem nog hebben. hij was in ieder geval maar een 10tje, zeker het proberen waard :)
Afbeelding

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-22 23:18

DreamB schreef:
Ik heb deze headset ongeveer 2 jaar geleden gekocht bij de action, alleen wel een gaming headset maar weet niet of je dat een probleem vind? Is echt een geweldig ding, je hebt amper last van omgevingsgeluiden en drukt niet. Weet alleen niet of ze hem nog hebben. hij was in ieder geval maar een 10tje, zeker het proberen waard :)
[ [url=m/YmH0ID.jpg]Afbeelding[/url] ]

Is een gaming headset anders dan een gewone headset? Behalve dat het misschien wat lomper eruit ziet?

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-22 08:50

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-22 12:57

DreamB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-22 15:16

thirteenn schreef:
DreamB schreef:
[ [url=m/YmH0ID.jpg]Afbeelding[/url] ]

Is een gaming headset anders dan een gewone headset? Behalve dat het misschien wat lomper eruit ziet?

Het ziet er inderdaad alleen wat lomper uit, verder heb ik zelf nooit echt verschil gemerkt.

leeslampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-22 18:05

Mijn ervaring is dat je zoiets niet snel gaat vinden voor jouw budget. Misschien wel tweedehands? De simpelste over-ear koptelefoon bij Coolblue is al snel 60 euro, en als je een extra feature wilt (zoals wegfilteren van omgevingsgeluid) vliegt de prijs al snel nog verder omhoog.

Ik zocht hetzelfde als jij, met aanvullende eis dat het draadloos moet kunnen werken. En ik ben overgestapt op de Bose QuietComfort 35ii. Een top apparaat en ik heb spijt dat ik niet eerder deze koptelefoon heb gekocht! Maar hij is wel érg duur, dus daar heb jij nu niks aan.

Tot ik de Bose had, was ik behoorlijk tevreden met een Logitech H570e: https://www.bol.com/nl/nl/p/logitech-h5 ... 1755/?s2a=

Valt ongeveer in je budget, maar past niet bij al je wensen (het is een losse on-ear die geen omgevingsgeluid wegfiltert). Maar wel een koptelefoon met goede microfoon en een extra bonus vond ik de knoppen aan het snoer, waarmee je jezelf kunt (un)muten en volume kan bedienen :D Wel kreeg ik na gemiddeld 6u per dag videobellen wat last van mijn oorschelpen. Hoewel dat weer snel weg trok als je de koptelefoon even af zet.