Vorig jaar heb ik mijn stage gelopen bij een bedrijf wat mijn privé-emailadres heeft gebruikt om me uit te nodigen voor Teams-meetings. Sindsdien krijg ik het niet meer voor elkaar om Teams meetings bij te wonen als mijzelf zonder gekoppeld te zijn aan deze werkgever.
Ter illustratie van het probleem: iemand nodigt mij (buiten werk) via mijn persoonlijke email Steph[...]@outlook.com uit voor een Teams meeting. Ik zit klaar voor de meeting en log in op Teams. Ik krijg de optie om in te loggen voor persoonlijk gebruik of voor de werkgever. Ik kies persoonlijk. Vervolgens ga ik naar de agenda en geef aan dat ik deel wil nemen aan de meeting. Ik krijg dat het schermpje waarin je jezelf en je instellingen kan controleren en ga door. Vervolgens kom ik als 'gast' in de meeting doordat Teams vindt dat dit een meeting is voor mijn werkgever. Daardoor al meermaals problemen gehad met video, audio, enzovoort.

Dit is hoe het er uit ziet, maar telkens wordt ik van prive gebruik naar werkgebruik geschoven.
Van mij mag dit hele werk-account ontkoppeld of verwijderd worden, dit was alleen vanwege een tijdelijke nood-oplossing. Weet iemand raad?