Sims 3 probleempje met codes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xdaniejelle

Sims 3 probleempje met codes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-21 17:21

Hi!

Ik heb een nieuwe laptop, mijn oude computer waar ik de sims op speelde hebben we niet meer. Als ik nu via origin inlog, staat er alleen de sims 3 en 1 ander uitbreidingspakket op, terwijl ik nog 5 andere uitbreidingen heb. Als ik de productcode van deze andere invoer, zegt origin dat die al gebruikt zijn (dat is ook zo, namelijk omdat ik die op mijn vorige computer geïnstalleerd had). Ik heb geen idee waarom die andere uitbreidingen niet erbij staan.

Maar hoe kan ik nu dan die andere uitbreidingspakketten op mijn huidige origin account zetten?

Hopelijk kan iemand helpen!

:)

Kairos

Re: Sims 3 probleempje met codes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-21 17:43

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 17:52

Ik heb de orginele spellen in de winkel gekocht en zit ook met het probleem dat hij met de codes zegt dat ze al in gebruik zijn.. Ook vind ik het niet fijn dat ik steeds nu bij origin moet inloggen om sims 3 te kunnen spelen. -O-

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 18:00

Ik heb origin hierover ooit een bericht gestuurd en kreeg toen direct toegang :+

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 18:16

Ik had hier hetzelfde probleem paar jaar terug, ik was erg slim toen die tijd want ik ging op youtube en internet gewoon zoeken naar codes en blijven proberen tot er ééntje het deed.
En ja, dat is gelukt en vrij snel ook. Dus dat is evt. ook een manier. :)

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 20:41

Anastasia24 schreef:
Ik had hier hetzelfde probleem paar jaar terug, ik was erg slim toen die tijd want ik ging op youtube en internet gewoon zoeken naar codes en blijven proberen tot er ééntje het deed.
En ja, dat is gelukt en vrij snel ook. Dus dat is evt. ook een manier. :)

Mocht ik nu geen antwoord krijgen via het EA forum dan ga ik dat maar proberen. Alleen ik heb bijna alle uitbreidingen :+ dat wordt nogal een klusje.

@Lestrange01 Ik krijg het alleen niet voor elkaar via hun website om aan contact gegevens te komen. |(