Ik heb jullie hulp nodig! Een tijdje geleden ben ik weer begonnen met decoupage - het opleuken van spullen met papieren servetten. Nu haal ik vandaag een suuuuper leuk naaimandje op pootjes op voor mijn mama, volledig in hout, nogal groot, maar perfect! Eerder een meubelstuk dan een mandje hoor haha.
Ik heb hem tweedehands gevonden, hij lijkt in degelijke staat. Is zo te zien al eens overschilderd geweest. Ik wil hem voor Kerst zelf nog overschilderen, gebroken wit. En dan wil ik de boel opleuken met servetten
Maar.. Help.. Ik vind de servetten die ik hiervoor wil gebruiken niet, voor geen meter!
Ik zoek servetten die te maken hebben met het thema naaien. Naald en draad, een bol wol, naaigaren, een schaar, ...
Als ik die dingen Google, kom ik uit op hoe ik servetten moet naaien/borduren
Ik zit op het punt dat ik al blij zou zijn met een kat op een bol wol
Wie o wie heeft de gouden tip? Ik heb al zooo veel websites doorspit, maar ik kom er niet uit. Mijn vriend zoekt volop mee, we struinen het internet al een paar uur af, ik heb een oproep geplaatst in een decoupage-groep op FB, maar niks, nada, noppes. Ook niet als ik het in het Engels probeer.
Iemand een idee waar ik deze kan vinden/bestellen?
Eeuwige dank