Ik ben ingeloot voor een (huur)appartement, super leuk! Nu is het enige probleem dat ik i.v.m. corona niet mag komen bezichtigen. Ik heb 3 dagen de tijd om te laten weten of ik het appartement wil huren. Ik heb enkel wat foto's, en het is gewoon heel lastig te beoordelen of het nou écht wat is. Ik zou een video toegestuurd krijgen, maar die blijkt toch niet beschikbaar voor dit specifieke appartement.
Mocht nou blijken dat het - om welke reden dan ook - toch niet aan mijn wensen voldoet, kan ik er dan nog onderuit met een bedenktijd? Of mag ik bijv. zeggen 'Ik wil de woning op voorwaarde dat ik eerst zelf kan zien wat ik afneem' (zelf, zonder verhuurder). Dit is de eerste woning die ik zou gaan huren, dus ik ben er nog niet echt in thuis. Het gaat om particuliere huur met een minimale huurtijd van een jaar.
Snap dat mensen nu denken: lekker verder kijken! Maar het is helaas lastig te vinden, en dit appartement is wel gelegen op een mooie locatie voor een goede prijs, dus als ik nu nee zeg, vind ik waarschijnlijk niet zo snel iets weer.
Hoop dat hier mensen zijn die kunnen helpen. Bedankt alvast