Geheugen het liefst 8 of 16 gb of uitbreidbaar tot zoveel geheugen.
Het moet zo simpel en bij voorkeur zo robuust mogelijk ivm achteruit gaande motoriek en hersens voor een echtpaar dat geen enkele feeling heeft met techniek of digitale dingen.
En het geheugen zoveel zodat er veel muziek op kan zodat het niet gaat vervelen en er ook niet iedere week nieuwe muziek op hoeft. Mp3 speler staat een best groot deel van de dag aan. Dus zo eenvoudig mogelijk, geen digitale poespas, eenvoudig te laden en genoeg geheugen voor muziek dat er niet door een simpele knop weer vanaf gehaald kan worden per vergissing.
dat is nu juist het probleem. Ik ben totaal niet thuis in mp3 spelers en de keuze is zo groot dat ik geen idee heb welke wat kan of juist niet. Ik hoop met dit topic iets meer duidelijkheid te krijgen en de keuze van 1000 plus naar misschien 20 teruggaat.
en hij lijkt me ook heel erg klein,
ik ga eens zoeken
knopje moeten verzetten bij het opladen, dat gaat gegarandeerd vergeten worden, en begint steeds opnieuw na uitzetten. Daar heb ik niet eens aan gedacht. Pff nog een eis dus.
ja zoiets. Zo dom dat ik daar niet aan gedacht heb. decathlon is ster in simpele dingen die lang meegaan, Geen idee wat de afmetingen zijn en hoe het zit met geheugen en batterijen en zo. Ik ga me er even in verdiepen,