Op mijn telefoon verschijnt geen bluetooth symbool. Terwijl mijn telefoon wel de bluetooth in de auto zoekt. Ik kan het in mijn instellingen niet fiksen om de een of andere duistere reden.
Uh , waar zoek je ? [ [url=m/fndq9a.png]Afbeelding[/url] ] [ [url=m/vnGzn6.png]Afbeelding[/url] ]
In het bovenste linker vakje met oa de vliegtuigmodus staat alles aan behalve vliegtuigmodus dus moet bluetooth ook aanstaan toch? Toch kan hij niet koppelen. Ik doe het maar weer met mijn kabeltje aan mijn telefoon heb muziek nodig.
Klopt bluetooth staat dan aan. Maar dan zit je nog niet in het scherm om te koppelen. Je moet nu eens proberen om het bluetooth icoon in de duwen.(eventjes vasf houden). Dan opent een ander scherm, en daar doe je weer het zelfde. In het nieuwe scherm moet je eens kijken als je dan je toestel tegen komt.
En niet vergeten je headphone ook in pairing modus te zetten! Als je dat niet doet, kan je telefoon hem alsnog niet vinden. Best even naar de handleiding kijken om te zien wat je daarvoor moet doen
Hele fijne uitleg, ik heb het zo gedaan. Ze zijn niet voor elkaar bestemd vrees ik Ik dacht dat ik misschien teveel koppelingen had, net zo’n lijst als Kimberly (met dank voor de duidelijke foto’s) maar dat hoeft dus blijkbaar geen probleem te zijn. Met de kanttekening dat ik een iPhone 7 heb, oudje dus maar zolang Peer hem blijft bijwerken vind ik het prima. Dat signaal zoeken onder in de foto bij Kimberly, dat doet hij wel.