Android cat telefoon heeft na update eigen leven kwa geluid

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Android cat telefoon heeft na update eigen leven kwa geluid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-21 09:43

Mijn cat telefoon lijkt een beetje een eigen leven te leiden na de spontane update van het systeem. Ik heb bewust update handmatig aanstaan maar op de een of andere manier gebeurd het regelmatig gewoon vanzelf. Met alle gevolgen van dien. De telefoon staat dan uit daarna of wil een pincode. Of heeft wel herstart maar het alarm is uit,

vannacht stond de internet uit maar toch vanmorgen. Mijn alarm ging niet af. Tenminste daar leek het op, wat bleek. Ipv het standaard alarm geluid en hard stond er een heel ander geluid aan en zo zacht dat je het niet hoort.

Terwijl wel bij de instellingen het juiste alarm geluid aanstaat en ook het geluidsnivo staat hard. Vervolgens internet even aangezet om te kijken wat er gaande was. Is het messenger geluid ook opeens heel anders en heel zacht. Terwijl ook daar weer het juiste geluid stond en ook het juiste volume.

Kortom mijn telefoon doet dingen die hij niet zou moeten doen, ook de foto/camera functie doet sinds die update rare dingen. Reset al gedaan. Een nieuwe update is er niet.

Maar hoe kan dit? Hoe krijg ik dit weer opgelost? Cat zelf heeft ook geen idee wat er gaande is, het is niet iets telefoonspecifiek kennelijk.