Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
de graphics zijn gewoon te zwaar en juist omdat het spel oud is, draait het niet goed op zwakkere PCs. Het spel is slecht geoptimaliseerd en heeft daarom veel meer power nodig dan recentere spellen.
Mijn Asus heeft een Intel i7 processor, 16GB RAM en NVIDIA Geforce GTX 1050 videokaart, deze doet het super met gaming. Maar intussen zijn er vast alweer betere videokaarten uit, dat houd ik dan weer niet zo bij, ik heb mijn laptop alweer 2,5 jaar. Ik kan bij deze laptop ook rustig met Lightroom en Photoshop aan de gang gaan terwijl ik daarnaast Riding Club Championships op Steam speel, allemaal geen probleem.. Verder speel ik nog Farming Simulator 19 en Formula 1 2017. Deze doen het er ook super op, ik heb Rollercoaster Tycoon Deluxe er ook op via Steam (RCT 1, 2 en 3, deze doet het ook super maar heb ik alweer langer niet meer gespeeld.. Zoo Tycoon (de oude, met CD-rom) doet het ook super met Marine Mania erbij maar speel ik ook bijna nooit.. Maar ze doen het dus wel.. Sims 3 heb ik een keer weggedaan, dus die kan ik niet meer voor je testen.. Maar als dat op Windows 10 kan, doet hij het er zeker op..
Janine1990 schreef:Grappig, mijn Asus heeft hetzelfde probleem gehad... Na 3,5 jaar moest er ook echt een nieuwe komen.
Nu alweer meer dan 5 jaar dezelfde Lenovo, heel erg blij mee...
Maar ik draai er niet echt zware programma's op... Het is wel fijn dat hij na 5 jaar nog met gemak 2-3 uur zonder lader kan