Ik heb een vraag. Ik heb een (ik gok) 6 jaar oude HP laptop, maar de laatste tijd is die simpelweg niet stabiel. De wifi verbinding is super, het signaal op mijn telefoon 2 streepjes, maar waar ik op ieder apparaat gewoon vlot internetpagina's kan laden, lukt dat op mijn laptop maar wisselend. Net liep telkens alles wat ik probeerde te laden weer vast, terwijl als ik nu iets Google het weer vrij vlot gaat. Ik heb niet gek veel tabbladen openstaan, meestal 3 a 4, waarvan 1 Youtube, op de automatische kwaliteit (720p). Op het ene moment kan ik liedjes luisteren/filmpjes kijken, zonder dat hij vastloopt, terwijl het soms per liedje wel 4x vastloopt. Ik heb geen virussen, de opslagruimte van het apparaat gebruik ik maar voor de helft, mijn internetsnelheid is vrij gangbaar voor wat ik op Google vindt, maar daar merk ik niets van.
Wat zou ik allemaal kunnen checken, voor ik het besluit moet nemen een nieuwe laptop te nemen?
Want ik vind het best storend dat ik op elk apparaat een stabiele verbinding heb, terwijl dat op mijn laptop niet het geval is, maar als het iets is wat ik zelf kan fixen prefereer ik dat natuurlijk boven het kopen van een nieuwe laptop
Alvast bedankt!