Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wyb_ster schreef:Ik denk dat een belangrijke vraag om (aan jezelf) te stellen is waarvoor je de auto wil gaan gebruiken. Even heel kort door de bocht: een Audi heeft minder ruimte op de achterbank (kan met kinderen minder praktisch zijn), een Skoda heeft (naar mijn idee) veel ruimte achterin, een VW is voor mij meer een tussenmaatje. Wil je veel kofferbakruimte of juist weinig? Rijden er veel mensen mee/moet er veel ruimte op de achterbank zijn of vooral comfortabel voor de bestuurder?
En dan natuurlijk nog hoeveel km's ga je ermee rijden. Ga je dan voor elektrisch/benzine/diesel?
Siersma schreef:Grappig dat je VW niks vind, Skoda is gewoon de goedkopere versie van VW![]()
Ik ben sinds een paar jaar helemaal fan van Renault. We reden eerst een Megane cabrio en ik rijd nu sunds 1.5 jaar een Modus. Heerlijke auto's. Weinig onderhoud aan buiten het normale. Volgende auto word een Captur. Ik vind vooral het wat hogere zitten heel fijn en de binnen ruimte ook. Redelijk groot vanbinnen maar niet van buiten