Sinds vorige week zaterdag heb ik muizen in huis. Vorige week zaterdag heb ik keutels gevonden en sindsdien heb ik ze in huis. Ze zitten voornamelijk in de keuken.
We wonen in een appartement waar woonkamer eetkamer en keuken ineen zijn. Slaapkamer en badkamer apart.
Ik heb sinds zaterdag iedere dag (2 x per dag) gif liggen. Het gif eten ze braaf iedere keer op maar nog geen kapotte muis gezien. Sinds gisteren avond heeft mijn vriend vallen gezet op de plek waar ze het meeste zitten (onder in het gootsteen kastje) we hadden in 15 minuten tijd al 3 muizen gevangen. Ik kom net thuis van het werk en er zit er weer een in en het gif is weer opgegeten.
Ik vind het ronduit smerig en mijn hele keuken ruikt naar muis.
Heeft iemand tips want ik heb het gevoel dat er een hele kolonie zit zoveel eten ze...
Help... Ik vind muizen maar niks
verder trekken ze zich ook geen moer aan van onze kat die weliswaar inmiddels flink bejaard is. Je leest/hoort weleens dat alleen de lucht van een kat in huis al genoeg is om muizen weg te houden, dát is dus absoluut niet waar.
+ wat janouk hier boven zegt. Het is zo bar slecht voor de voedselketen waar muizen deel van zijn.