Goed beschermhoesje en glas voor telefoon

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lous

Goed beschermhoesje en glas voor telefoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-21 08:44

In dit geval de Iphone 13 Pro.
Wat zijn kwalitatief, goede betaalbare hoesjes die ook tegen een partij goede stoten kunnen?

Datzelfde geldt ook voor het glas. Ik heb ooit een hele goede gehad via Vodafone zelf. Maar toen ik daar later naar vroeg in de winkel en €30 betaalde voor wat hetzelfde glas had moeten, was deze razendsnel kapot en het scherm zelf van mijn telefoon ook.

Voor nu wel iets wat ook in fysieke winkels te koop is. Aangezien mijn telefoon nu dus “naakt” en onbeschermd is O:)

Emoreoa

Re: Goed beschermhoesje en glas voor telefoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 09:11

Ik ben zelf ontzettend tevreden met mijn Tech21 hoesje! Met zo’n bescherm glas heb ik geen ervaring aangezien het hoesje zelf al voldoende bescherming geeft.

Miray

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 09:27

Otterbox symmetry. Niet de transparante versie, die zijn iets zwakker. Mijn IPhone is een paar keer vol op de stenen gevallen en heeft er niets aan over gehouden. Op het moment heb ik InvisibleShield Glass Elite+ erop zitten. Ook dit glasplaatje heeft een val overleefd. Kost wel iets rond de €30. Glasplaatje laat ik zetten bij coolblue. Daar heb je garantie als er binnen een maand iets is, ze een nieuwe voor je plakken.

Kever

Re: Goed beschermhoesje en glas voor telefoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 09:43

Een screenprotector laat ik er altijd bij de Apple store of Amac op zetten. Die werken met glas van Belkin volgens mij.
Hoesjes heb ik niet een bepaald merk. Ik weet dat m’n vriend erg te spreken is over Spigen. Ik had voor mijn vorige telefoon (iPhone X) hoesjes van iDeal of Sweden. Super mooie hoesjes! Zaten er zo strak omheen dat je ‘m er bijna niet af kreeg haha, dat vind ik het enige nadeel.

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 09:48

Spigen glaasje en Richmond&Finch hoesje. Beproefde combinatie met mijn vorige iPhone X en huidige iPhone 12 Pro. De hoesjes van R&F zien er ook heel mooi uit. Ik vind ze persoonlijk fijner dan die van Ideal of Sweden. Ideal of Sweden heb ik gehad voor mijn iPhone X. Ik haal het hoesje er regelmatig af om telefoon en hoesje schoon te kunnen maken, er komt toch altijd wat stof tussen en andere vuiligheden in randjes en hoekjes. De Ideal was zo hard en stug dat ie brak bij verwijderen van de telefoon. R&F is een beetje in dezelfde stijl maar heel lichtjes buigzaam en naar mijn idee met een betere fitting om de telefoon.
Het Spigen glaasje kun je bestellen met een soort ‘applicator mal’ die helpt om het glas in het midden van de telefoon te plaatsen, heel handig :j.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 09:48

Hoe bevalt de telefoon , heb de 12 mini maar de 13 mini zou een nog betere camera hebben ? ( sorry qua hoes geen idee, heb er een dunne bescherming om en pantserglas plaatje ervoor)