Hoi
Ik heb een probleem.
Ik heb een eigen laptop voor school die beheerd wordt door school.
Ik had dus een pincode als inlogcode.
Maar kreeg een foutmelding dat ik die niet meer kan gebruiken en dus via het reservewachtwoord moet inloggen. Dat wachtwoord heb ik 3.5 jaar geleden ingesteld en ik heb geen idee meer wat het is.
Dus ik ging vanmiddag naar de ict maar die meneer kwam er ook niet in en zei dat hij hem of helemaal opnieuw moet installeren en dan ben ik alles kwijt, of ik moet gewoon van alles proberen. Dus ik koos voor dat laatste en vanmiddag lukte het eindelijk.
Toen had ik een ander probleem.
De wifiinstelling was weg, heel gek.
Ik kon nergens mee verbinden oid, want de instelling voor wifi was er niet meer.
Dus ik wilde weer naar die meneer om dat te fixen en om een nieuw wachtwoord in te stellen, was hij er niet meer..
Dus ik zelf wat prutsen en zo veel mogelijk bestanden in filr doen, zodat ik mn bestanden nog heb.
En toen was mn laptop leeg, wel na het overzetten in filr hoor.
Maar nu ben ik weer aan het proberen.
En ik weet niet meer welk wachtwoord nou de goede was.
En doordat hij dus geen internet heeft, laad hij na elke keer wachtwoord invullen 5 minuten voor hij een melding geeft dat het niet de goede is..
Ik weet wel welk wachtwoord het ongeveer maar er zijn iets van 40 mogelijkheden...
En ik kan hem echt niet terug zetten naar fabrieksinstellingen want er staan ook dingen voor mijn profielwerkstuk voor mijn examens op...
Help?