Equilab stopt tijdens training

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Juut

Equilab stopt tijdens training

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-21 09:27

Sinds kort stopt de app Equilab ermee tijdens trainingen...bloedirritant, ik heb er een medisch dossier van 8 maanden op staan, en wil de trainingen goed kunnen blijven monitoren.
Ik heb de app al ingesteld op 'niet als achtergrond optimaliseren', maar helaas vandaag op eind van training weer alles weg doordat de app is gestopt.

Iemand een tip hoe dit op te lossen?

Lisa_22

Re: Equilab stopt tijdens training

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 09:29

Bij mij stopte Equilab regelmatig als ik de batterij besparingsmodus aan had staan op mijn telefoon, zou dat het kunnen zijn?

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 09:40

Bij mij stopt ie ook als ik mijn actieve/laatst gebruikte apps sluit (waaronder Equilab, ook als het lijkt alsof ie op de achtergrondnog doorgaat). Niet per ongeluk zoiets gedaan?

SimplySusan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 09:57

Er zijn recent wat updates geweest aangezien de lay-out weer is veranderd. Ik heb versie 8.8.5 op een android toestel. Misschien heb je die gemist en kun je in de AppStore een "reparatie" app vinden?

Is je besturingssysteem van de telefoon up-to-date? Dat is voor sommige apps ook een probleem

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 10:18

Ik verplaats dit topic naar Huis, tuin en techniek.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-21 10:22

Besparingsmodus staat uit.

Geen idee hoe laatst gebruikte apps te sluiten (of juist niet te sluiten...)

Mobiel heeft recentelijk een update gehad, toen is het gedonder met batterijbesparing begonnen... Hoe werkt een reparatie app?

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-21 10:29

Inmiddels wel gevonden dat de app 2 dagen geleden is ge update

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-21 10:44

Heb aanpasbare batterij nu weer uitgezet, en kan tenmiste weer een traing toevoegen...ik heb deze paar seconden aangezet om gegevens in de traininglijst te kunnen zetten. Morgen maar weer zien wat er gebeurt :\

SimplySusan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 13:26

Juut schreef:
Mobiel heeft recentelijk een update gehad, toen is het gedonder met batterijbesparing begonnen... Hoe werkt een reparatie app?

Het is niet echt een App maar ik wist niet goed hoe ik het duidelijk kan maken. Het juiste woord is patch. Als een update van een app nog foutjes (bugs) blijkt te hebben kun je die met een patch repareren, vaak doet het software bedrijf dit automatisch, denk aan de updates die je regelmatig krijgt bij Windows 10.

Een jaar of wat geleden stopte equilab bij mij als hij geen WiFi of data had. Dat heb ik via de app store opgelost. Gezocht op Equilab en toen vond ik de app zelf en een patch die ik kon downloaden om er voor te zorgen dat de app weer ging werken. Ondertussen is Equilab al meerdere keren ge-update.

Hopelijk heb je het nu zelf opgelost!

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 17:12

Ik heb dit ook als ik in een bepaald natuurgebied rij, voor de rest doet hij het prima.