Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dweilen doe ik vaak net voordat ik op de bank plof, dan kan het rustig drogen en is die emmer+dweil daarna ook zo weer opgeruimd. De ene dag was ik en 1 of 2 dagen later pluk ik het van het wasrek en vouw het op, als ik s'avonds een serie kijk of zo. Mijn kat laat altijd een restje natvoer achter in haar bakje, dus dat gooi ik dan in de wc, laat het bakje even weken in de gootsteen (in de keuken uiteraard
) en in die tijd maak ik de wc meteen even schoon. Afwassen en keuken schoon is ook zo gebeurd en daarna kan ik tevreden op de bank ploffen. Ik doe het meeste dus in tijd die ik toch al 'kwijt' ben aan andere dingen en heb daardoor ook niet het idee dat ik er heel lang mee bezig ben, terwijl er toch veel gebeurd.
Fijn schoonmaakmiddel scheelt ook wel, ik vind het heerlijk als m'n huis weer lekker fris ruikt.
Lestrange01 schreef:Het is zo schoon dat ik..... een ijzersterk immuun systeem heb ontwikkeld
Doekje over de wastafel ook.
Lestrange01 schreef:Het is zo schoon dat ik..... een ijzersterk immuun systeem heb ontwikkeld
.
.
.