Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Dan kun je namelijk met 3 schermen kijken. Dus mijn schoonouders en mijn man en mijn man zijn broer kunnen kijken op één abonnement.
En dan heb je bij de meeste programma's nog meer reclame dan echt programma. Wij hebben alleen glasvezel internet van T-mobile voor 25,- en Netflix.
ingvdh schreef:Ik denk dat jullie eens kritisch moeten kijken waar dit abbo uit bestaat. Ik vermoed dat er allerlei dingen bij zitten die je amper of niet gebruikt maar wel voor betaald.
Ik ben een heel stuk minder kwijt bij ziggo. Gewoon tv en internet voor nog geen €40.
truus1957 schreef:ingvdh schreef:Ik denk dat jullie eens kritisch moeten kijken waar dit abbo uit bestaat. Ik vermoed dat er allerlei dingen bij zitten die je amper of niet gebruikt maar wel voor betaald.
Ik ben een heel stuk minder kwijt bij ziggo. Gewoon tv en internet voor nog geen €40.
Kan je dat eens toelichten? Op de site van Ziggo staat dat het goedkoopste pakket internet en tv 53 euro kost. Als nieuwe abonnee betaal je idd net geen 40, maar dat is maar tijdelijk