loulou schreef:Hier een Miele. Hij gaat al 12 jaar me en is nu verhuisd naar kantoor.
De nieuwe is met cats en Dog borstel en dat werkt echt perfect om je kleed haarvrij te maken
Judass schreef:Hier een Miele C3 ecoline, precies je budget en een sterke betrouwbare stofzuiger. Misschien kijken naar de cats en dogs versie.
Die van ons heeft ook een heel lang snoer, wat ik persoonlijk heel fijn vind.
ogidni schreef:Ik ga ook voor Miele, die van mij gaat al zeker 10 jaar mee
Pandora2 schreef:Ik heb ook een Miele Cats and dogs. Moet 1 van de eersten op de markt geweest zijn want het ding is zowat een museumstuk ondertussen
Maar werkt nog steeds prima !
Tieme schreef:Ik heb een miele van nu 15 jaar oud. Ding doet het nog super. Wordt elke dag gebruikt en overleefd de Zooi van 2 honden, 2 katten en kinderen.
De volgende wordt zeker weten een miele. In tijd da tik dit ding heb, zijn mn ouders al aan nr 5 bezig van goedkopere merken zoals bosch Die bij aankoop al stukken slechter zuigen dan mn oude beestje.
lenaa_tje schreef:Hier een Miele powerline zonder zak. Die is wel wat duurder maar wel perfect.
De Henri staat bij ons op zolder. Die vond ik verschrikkelijk. Heb het er 2 jaar mee gedaan en toen dus toch een Miele aangeschaft.
Thuis hadden we ook een Miele dus ik kon blijkbaar niet meer anders. En dat was 1 met zak, ook perfect.
Miele, is er geen betere
Hier ook al 21 jaar Miele, onlangs Cats&Dogs gekocht, omdat mijn Miele SL250 na 20 jaar wat inboette in zuigkracht, the bastard