Hoe contact opnemen met Facebook?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Joy_Mennings

Hoe contact opnemen met Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-21 14:21

Hoi allemaal,

De afgelopen twee weken is mijn Facebookpagina al een aantal keer gehackt geweest. Ze hebben mijn profielfoto veranderd naar een IS-vlag en twee personen toegevoegd. Ik heb alle keren mijn wachtwoord veranderd en ben weer terug in mijn account gekomen. Ik heb het wachtwoord van mijn e-mailadres inmiddels ook veranderd.

Nu wilde ik vandaag wat dingen aanpassen op mijn fotografie Facebookpagina en nu zag ik dat ik geen beheerder meer ben van mijn eigen pagina. Ik kan nog wel dingen delen, maar kan dus geen beheerders meer verwijderen etc. Ik zou dit graag veranderen, maar ik kan geen mogelijkheid vinden om contact op te nemen met Facebook.

Heeft iemand enig idee hoe ik toch contact op kan nemen met hun?

Alvast bedankt!

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-21 14:45

Let daarmee op, ik kreeg ( of vond ) ooit een telefoonnummer en toen ik dat belde wilde zij mijn probleem wel oplossen.
Ik weet niet hoe het precies zat maar dat koste dan 3 euro maar ik moest een soort tegoed kopen van 100 euro
Een heel zwamverhaal in het engels in ieder geval maar ik vertrouwde het voor geen meter

Verder heel veel succes

Marije112

Re: Hoe contact opnemen met Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-21 14:47

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-21 15:02

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-21 15:37

Het kan wel, weet ik uit ervaring. Iemand had een pagina gemaakt alsof diegene iemand anders was. Uiteindelijk moest van die échte persoon een foto met ID-kaart in de hand worden opgestuurd en hele uitleg er bij. Niet heel duidelijk, maar ivm privacy laat ik het even vaag. Het kan dus wel, maar was veeel gedoe weet ik nog. Zal eens kijken of ik nog kan vinden hoe dat toen gedaan is.

future_vet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-21 15:41

Beste optie is accounts en pagina’s verwijderen en nieuwe aanmaken.

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-21 16:28

san4nie schreef:
Het kan wel, weet ik uit ervaring. Iemand had een pagina gemaakt alsof diegene iemand anders was. Uiteindelijk moest van die échte persoon een foto met ID-kaart in de hand worden opgestuurd en hele uitleg er bij. Niet heel duidelijk, maar ivm privacy laat ik het even vaag. Het kan dus wel, maar was veeel gedoe weet ik nog. Zal eens kijken of ik nog kan vinden hoe dat toen gedaan is.

Dit is inderdaad hoe ik mijn account heb teruggekregen. Echter blijkt dat de mensen nog steeds toegang krijgen tot mijn account (gezien door de locaties en ip-adressen die gelogd zijn). Ik heb geen idee hoe ze nog steeds toegang hebben tot mijn account.

Voor de pagina's bestaat zo'n optie echter niet, of heb ik die in ieder geval niet gevonden.

future_vet schreef:
Beste optie is accounts en pagina’s verwijderen en nieuwe aanmaken.

Ja ik vrees dat dit de enige optie is. Ik wil dit eigenlijk liever niet doen want ik heb veel spellen opgeslagen op mijn Facebook :') en ik deel ook vrij veel op mijn persoonlijke pagina en ik ben dan alles kwijt. Maarja ik vrees dat er niets anders op zit.

Maeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-21 16:55

Wij hebben dit ook gehad toen mijn moeder overleed. Ze was voor haar werk beheerder van 2 pagina's en toen wij haar account hadden veranderd in een In Memoriam pagina konden we de beheerders van die pagina's met geen mogelijkheid meer aanpassen. Een moderator krijg je niet te spreken.
Dit is voor haar werk heel lastig geweest. Ik heb mijn handen er na een tijdje vanaf getrokken.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-21 16:59

Succes.. Het is bijna, zo niet onmogelijk om contact met FB te krijgen. Het is een organisatie die qua starheid het wint van de belastingdienst.
Het nadeel is dat zij in de States zitten en niet weten wat er allemaal op FB gebeurd en hoe ze dit op moeten lossen ( hoe moet je in godsnaam ook een helpdesk opzetten voor 2 miljard gebruikers als er geen eenduidigheid van hun regels is.. )
Kijk of je je foto's van de ander pagina op kunt slaan, evenals de teksten en wie weet kun je zo nog wat redden..
Ik snak weer naar een kleiner platform waar niet zo veel troep en ellende is als op FB...