Laat ik voorop stellen dat ik morgen naar de fietsenwinkel ga maar Bokt geeft ook altijd goede raad.

Ik heb een elektrische fiets te leen. Een Sparta R5E. Ik heb nog nooit eerder op een elektrische fiets gefietst maar wil nu niet meer anders
Het is een onwijs fijn ding.Gistermiddag heb ik door hevige regenval naar huis moeten fietsen. Ik was zeiknat en de fiets ook. De fiets staat bij mij buiten ( ik ga een hoes kopen aangezien ik de fiets vaker mag lenen) en werkte verder perfect. Alleen na het ritje door de regen weigert de fiets uit te gaan... Het is niet dat hij vanzelf gaat rijden maar de display blijft aanstaan en het achterlicht ook. Als de fiets na een paar minuten vanzelf uit gaat, flikkert het schermpje en start hij weer opnieuw op. Hetzelfde doet hij als ik hem uitzet via de display. Hij weigert gewoon uit te gaan

Ik heb gister de accu eruit gehaald en helemaal droog gemaakt. Ik ben vandaag weer een aantal keer gaan fietsen maar hetzelfde probleem blijft. Op Google vindt ik maar niet iemand die mijn probleem heeft. Ik gok dat er iets van kortsluiting ontstaan is? De fiets werkt verder nog helemaal naar behoren. Alle 5 de standen pakt hij ook gewoon.
Ik heb de accu al gereset. Zowel uit de fiets als in de fiets. Ik ben nu een beetje door mijn oplossingen heen. Heeft iemand een idee wat er met mijn fiets aan de hand is?
Zoals ik in het begin van mijn post al zei, ga ik morgen of overmorgen langs de fietsenmaker. Ik ben zeer benieuwd of een van jullie dit probleem ook met zijn/haar fiets heeft gehad.
Hij heeft er een extra stuk tape omheen gemaakt zodat het niet snel nog een keer gebeurd.