Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
EvelienKiss schreef:Mijn moeder heeft net een nieuwe Miele warmtepompdroger. De leverancier heeft het neergezet en de 'miele@home' geactiveerd. Dat wil ze helemaal niet. Nu krijgt ze de droger niet aan de praat, omdat het blijft vragen om 'De WPS'. Hoe kan ik dit resetten? Stekker uit stopcontact heeft niet gewerkt. Ik kan het niet vinden op internet. Heel irritant, wie helpt?

EvelienKiss schreef:Dank allen. @Villaneusje, de optie 'deactiveren' verschijnt niet bij haar. Er blijft staan: 'voer WPS in', verder niets. Ze heeft ondertussen gebeld naar de storingdienst en daar vinden ze het ook ingewikkeld. De 'nerd' van de afdeling was er niet. Ze sturen waarschijnlijk iemand langs.
Maar deze bladzijde in de gebruiksaanwijzing had ik nog niet gevonden. Ik ga het lezen, misschien kan ik haar ook helpen dan.
tamary schreef:1e keer activatie van een apparaat is vaak een speciaal programma dat maar 1x draait. Zal inderdaad een monteur voor moeten komen met een computer die dat kan resetten/uitschakelen. Hoop dat dat mogelijk is, want er zijn tegenwoordig apparaten die zonder zulke verbindingen gewoon weigeren te werken, zijn ze op gemaakt.