Ik kon niet echt een actief topic vinden dus vandaar een nieuwe.
Wij hebben sinds deze week een Ford transit buscamper gekocht die behoorlijk gemoderniseerd moet worden. we hebben hem van de eerste eigenar die hem 17 jaar geleden bij de dealer heeft gekocht en daarna meteen heeft omgebouwd als buscamper. sindsdien is er niks meer aan gedaan.
zie foto's als hoe we hem gekocht hebben.

Ondertussen zijn alle latjes, kastjes en vloerbedekking er uit en hebben we een idee hoe we het willen hebben. Dit is onze eerste buscamper en zitten vol met vragen hoe we het moeten aanpakken en of het handig is wat we willen. zoals de bekleding van de wanden en deuren. er wordt veel over vilt gepraat maar met een chronisch verharende hond lijkt me dat geen optie. Schrootjes zelf wil mijn man niet daarentegen vind ik het wel heel gezellig haha. Nu dacht ik er over om vloer vinyl op de wanden en deuren te plakken met een laminaat look alleen heb geen idee of dat mogelijk is.
Augustus moet hij "af" zijn want dan willen we met de hond via Oostenrijk naar Italië het Gardameer.
Wie heeft er hier ook een zelfmade buscamper? en wat zijn jullie avonturen geweest en hoe hebben jullie het gemaakt?
Ik zou zeggen brand los met zn allen en laten we er een leerzaam en gezellig topic van maken!

Ik volg ook.