Nespresso Essenza Plus C - nieuw met storing?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sakura789

Nespresso Essenza Plus C - nieuw met storing?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-21 15:41

Onze inbouw bonenapparaat begon kuren te vertonen, omdat we weinig koffie drinken hebben we besloten geen nieuwe inbouw te nemen, maar een Nespresso aan te schaffen.

Twee weken geleden kreeg ik de Nespresso Essenza Plus C binnen. Na drie bakjes begonnen de icoontjes op het apparaat snel te knipperen bij het aanzetten. Stekker erin en eruit verhielp het probleem wel, maar ik vond het vreemd. Alles netjes volgens de handleiding doorlopen en toch maar met de klantenservice gebeld.

Het was een storing en ik zou een nieuwe ontvangen, nou die kreeg ik afgelopen week. Deed het zoals hoort en vandaag na vijf kopjes begint ook deze met de lampjes te knipperen bij het aanzetten. Ook alles netjes doorlopen, hardheid water ingesteld, andere plek gezet, hij blijft wisselend het gewoon doen of knipperen bij het aanzetten. Zijn er meer mensen met deze ervaring? Is er iemand met tips?

Morgen uiteraard de klantenservice weer bellen, maar baal er inmiddels wel een beetje van....

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 16:17

TS ik weet niet waar je woont anders eens naar een winkel van Nespresso gaan!

Ik heb jaren een Pixie gehad en pas weer een nieuwe gekocht.
Heerlijke koffie, Arpeggio, en we nemen hem zelfs mee op vakantie want zo groot is die niet.

Sakura789

Re: Nespresso Essenza Plus C - nieuw met storing?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-21 16:25

We wonen in het midden van het land! Maar langs gaan is mss wel een betere optie inderdaad. Los van de storing ben ik heel tevreden. Drink weinig koffie, maar nu wel hele lekkere.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 16:27

Heb je je apparaat al geregistreerd op de nespresso website? Na het registeren zou ik de machine even meenemen naar een nespresso winkel.

Sakura789

Re: Nespresso Essenza Plus C - nieuw met storing?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-21 16:32

Dat is een goeie, oude wel, maar nieuwe nog niet. De oude heb ik weer in de doos gestopt voor retour, maar DHL punt is dicht vandaag.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 17:16

Op de Oudegracht zit een winkel voorbij de Hema.

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-21 09:21

chanicha schreef:
Op de Oudegracht zit een winkel voorbij de Hema.

Dank, dat is wat onhandig voor mij qua bereikbaarheid. Zal ze zo weer even bellen wat te doen.

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-21 10:07

Mocht ooit iemand dit nog googelen en lezen, vandaag werd ik gebeld door Nespresso. Ik had het al een soort van opgegeven. Bleef storing geven, maar als ik maar de stekker eruit haalde dan deed ie het wel.

Het blijkt een fout in de software te zijn, ze komen hem zaterdag halen en aansluiten op hun computers om de upgrade te geven die nodig is.

Blij dat ze pro actief mij benaderden, ik was er al een beetje klaar mee. Ook nadat er nog een fout in de koffiebestelling zat. Maar goed beide fouten worden nu hersteld en ik hoop dat er over een paar weken een apparaat staat die het goed blijft doen!