Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bamisalami schreef:Ik heb de Polar vantage, erg tevreden over. Neemt routes op, ik kan favorieters opslaan en dan heb ik de volgende keer de juiste weg op m’n pols heel fijn, ik neem nogal eens afslagen te vroeg
MarliesV schreef:bamisalami schreef:Ik heb de Polar vantage, erg tevreden over. Neemt routes op, ik kan favorieters opslaan en dan heb ik de volgende keer de juiste weg op m’n pols heel fijn, ik neem nogal eens afslagen te vroeg
Maar kan je dan op je Polar onderweg zien waar je bent, de kaart zeg maar, zonder dat je op je mobiel de navigatie aan hebt staan?
Want ik heb een Polar Ignite, hij geeft prima de richting en route door als ik op mijn mobiel bv aangeef waar ik heen wil in maps oid en dan de routing aflees op mijn horloge.
Maar als ik gewoon mijn GPS aan zet en opneem waar ik ben, kan ik niet op dat moment via mijn horloge terug vinden hoe de route loopt, waar ik begonnen ben enz. Dat is wel te zien als je de opname afsluit en dan op je mobiel kijkt.
TS, begrijp ik het verkeerd, of zoek je iets dat je op je horloge een 'kaartje' kan zien van waar je bent geweest/ waar het beginpunt is?
bamisalami schreef:[ [url=m/yoJsuf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit zie ik als een route heb opgeslagen en de volgende keer selecteer. Maar ik kan ook tijdens een rit kiezen voor "Terug naar start", dan zie je een pijltje met welke richting je op moet.
Als jij dan je nieuwe rit aan het tracken bent en ergens halverwege selecteer je "Terug naar start", dan krijg je dus een pijltje met de richting waar je naar toe moet om weer bij je startpunt te komen, waar je begonnen bent met tracken.