Ik heb er eentje waar ik alles ivm games en spelletjes op registreer/link en wilde graag ook eentje voor alle paardengerelateerde dingen.
Dus aangemaakt, alles fijn op privé gezet, een vriendje opgezocht die ik wil gaan volgen en verder niks mee gedaan. Ik heb een paar keer geprobeerd mijn naam te veranderen maar mijn boktnaam wil facebook niet aanvaarden.
Nu wilde ik opnieuw aanmelden om verder te kijken wat kon ivm de naam, maar nu krijg ik het bericht dat mijn account is uitgeschakeld? Ik kan er dus niet meer op en heb 30 dagen om daar wat mee te doen. Ik heb geprobeerd wat er stond maar dan kom ik in een scherm waar ik moet bewijzen dat ik het ben, alleen is dat vak eronder helemaal wit met in het lichtgrijs de knop 'doorgaan' (waar ik dus ook niet op kan klikken).
Iemand die hier ervaring mee heeft? Wat kan het probleem zijn?
Ik vermoed de naam ... maar ik wil echt niet mijn echte naam gebruiken op facebook. Ik heb al eerder een account onder een soortgelijke naam gehad, dat ging toen wel.
Heeft facebook dingen verandert de laatste tijd waardoor het moeilijker is een account aan te maken? Iemand nog een idee wat ik kan doen? Of gaat het niks worden?