Facebook-account uitgeschakeld

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Facebook-account uitgeschakeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 10:20

Gisterenavond heb ik een 2e facebook-account aangemaakt.
Ik heb er eentje waar ik alles ivm games en spelletjes op registreer/link en wilde graag ook eentje voor alle paardengerelateerde dingen.

Dus aangemaakt, alles fijn op privé gezet, een vriendje opgezocht die ik wil gaan volgen en verder niks mee gedaan. Ik heb een paar keer geprobeerd mijn naam te veranderen maar mijn boktnaam wil facebook niet aanvaarden.

Nu wilde ik opnieuw aanmelden om verder te kijken wat kon ivm de naam, maar nu krijg ik het bericht dat mijn account is uitgeschakeld? Ik kan er dus niet meer op en heb 30 dagen om daar wat mee te doen. Ik heb geprobeerd wat er stond maar dan kom ik in een scherm waar ik moet bewijzen dat ik het ben, alleen is dat vak eronder helemaal wit met in het lichtgrijs de knop 'doorgaan' (waar ik dus ook niet op kan klikken).

Iemand die hier ervaring mee heeft? Wat kan het probleem zijn?
Ik vermoed de naam ... maar ik wil echt niet mijn echte naam gebruiken op facebook. Ik heb al eerder een account onder een soortgelijke naam gehad, dat ging toen wel.

Heeft facebook dingen verandert de laatste tijd waardoor het moeilijker is een account aan te maken? Iemand nog een idee wat ik kan doen? Of gaat het niks worden? :+

Christiene

Re: Facebook-account uitgeschakeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 10:22

Ik heb mijn achternaam anders maar idd willen ze niet zomaar wat anders hebben.

Bij eens kennis was het eraf gehaald omdat ze een beroemde persoon zijn achternaam had.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 10:30

Mijn andere account werkt wel nog .. Dat is ook niet mijn echte naam en is ook maar 3 letters in voornaam + 3 in achternaam. Heb deze wel verandert vanaf een andere naam, dus dat account bestaat al heel lang. Misschien dat het daarom wel nog werkt. Maar heb nu wat schrik dat ze daar binnenkort ook ineens van zeggen "hey, mag niet". :')

Heeft je kennis dat nog in orde gekregen? Want ik kan hun stappenplan dus niet volgen omdat ik gewoon een leeg venster krijg, kan verder nergens op klikken of invullen ...

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 10:31

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 10:35

Dat weet ik, maar denk niet dat iemand daar ooit zich aan heeft gehouden.
Je ziet wel vaker namen die zeker niet de naam van de persoon zelf zijn, en ik heb dus ook al jaren een account wat nooit mijn echte naam heeft gehad. Heb zelfs een tijdje een tweede account gehad ook zonder mijn eigen naam. Dat wilde ik nu weer maar het wil blijkbaar niet. Als dat al de reden is, want de reden staat er niet bij ..

Ik kan trouwens op mijn mobiel wel verder met het venster, dan krijg ik er wel wat in. Maar nu vraagt facebook mijn telefoonnummer en als ik dat ergens niet vertrouw om aan toe te voegen dan is het facebook wel ... Dus ik denk dat het gewoon maar bij 1 account gaat blijven.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 13:11

Ze vragen een tel nummer of een email. Ik heb er een 2e email voor gebruikt die ik ook bij andere minder belangrijke dingen gebruik.

Die kennis is helemaal van Facebook ze was nog even terug met haar eigen voornaam en haar meisjesnaam.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 13:21

Om aan te melden is het inderdaad telefoonnummer of e-mail, maar als je account uitgeschakeld is en je wil dit herstellen moet je je telefoonnummer doorgeven zodat je ze berichten kunnen sturen. Vind daar nergens iets van een e-mail. Dus ik denk dat het hier ophoudt, dan maar geen extra facebook. Wilde dit doen om alles een beetje gesplitst te houden, vind ik handiger, maar heb geen zin om mijn telefoonnummer aan facebook te koppelen om te bewijzen dat ik een echt persoon ben ofzo.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 13:28

Nee dat zou ik ook niet doen als je je nummer privé wil houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 14:09

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 14:55

Ja nou, als ze mij willen bannen omdat ik niet mijn volledige naam open en bloot op internet wil gooien dan doen ze maar. Zal ik echt niet wakker van liggen.

Mijn andere account heb ik al jaren dus dat zal wel geen probleem zijn. En indien wel en ze komen daar nu ineens achter dan is het maar zo, ik ben er verder toch niet actief op, heb het alleen om bepaalde spelletjes te kunnen synchroniseren tussen mijn toestellen en af en toe eens iets op te zoeken/te lezen waarvoor je aangemeld moet zijn, maar als ik dat moet missen ga ik ook niet dood :+