Bokt help me out.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Indi_Vito

Bokt help me out.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-21 13:57

Ja de titel is duidelijk genoeg,

Ik wordt gek van mijn kasten en heb inspiratie nodig!
Zoals jullie op de foto's kunnen zien is 't een grote bende en het lijkt me heerlijk om het geordend en opgeruimd te hebben,
Maar waarin, waarop en hoe.

Hebben jullie foto's van jullie opgeruimde kasten en ideeën wat en waar te kopen :D

Onze voorraadkast en dwijlen/stofzuiger
Afbeelding

Onze schoenenkast? En wat jassen en honden tuigen.
Afbeelding

En dan nog alle 3 de verschillende koffiepads die wij hier in huis drinken.
Help
Afbeelding

So help this mommy out hahaha.

MarlindeRooz

Re: Bokt help me out.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 13:59

divided

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 14:25

Haha dat mag wel wat organisatie gebruiken.
Ik zou zelf zoveel mogelijk opbergdozen kopen voor het eten, zodat je sauzen en koekjes en koffie gewoon netjes opgeborgen zitten. Ik denk dat dit al een hoop kan schelen. Ook heb ik kratjes voor schoonmaakdoekjes/theedoeken/handdoeken etc. Gewoon alles wat klein is bij elkaar stoppen in dozen en mandjes, dat is ook makkelijker stapelen. Kijk ook wat je kan wegdoen. Ik weet niet of ik op de eerste foto een zak voer zie? Misschien kun je dat ook in een pot stoppen.

Voor je schoenenkast zou ik kijken wat je nu draagt en de rest in de kledingkast (of eventueel weer een grote platte curver die je op de grond kan zetten). Op de bodem kun je misschien plankjes maken of een schoenrekje neerzetten. Zelf vind ik het fijn om de langste jassen aan de buitenkant te hebben hangen, dan hangt dat in het midden niet zo in de weg.

Je koffiepads gewoon ook in leuke potjes, ziet er meteen gezelliger uit dan zakjes. Eventueel zou je hier misschien een rekje kunnen neerzetten, of een plankje aan de wand maken, zodat je de hoogte in kan in plaats van de breedte. Kan je eventueel ook nog theetjes of kruiden of wat dan ook opzetten als je dat leuk vind.

Zoals je merkt ben ik fan van opbergdozen, mandjes, en potjes :+ maar dit zorgt snel voor een opgeruimde indruk en als je dan ook nog eens zorgt dat wat je bij elkaar stopt ook logisch bij elkaar hoort dan blijft alles georganiseerd.

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 14:54

Qua voorraadkast; ik ben nog niet klaar hoor, maar nu al blij met de bakken en luchtdichte bakjes die ik bij de action heb gekocht. Ik wist niet goed waar te beginnen, dus gewoon verschillende dingen gekocht en begonnen. Dan merk je snel genoeg wat je handig vind en waar je er meer van wilt hebben :) kruiden is zo voor ons handig omdat we al een heel rek aan de binnenkant van de deur hebben hangen, de dingen in die bakjes gebruiken we minder of zijn zakjes e.d. We hebben alleen wel het voordeel dat we gigantisch veel ruimte in de keuken hebben, ik hoef dus niet alles in een kast kwijt. Ik heb deze kast nog iets van 7x.

Wil wel graag nog zo'n ding wat op traptreden lijkt zodat je potjes op verschillende hoogten kan zetten.

Pinterest enzo zijn leuk voor inspiratie, maar vond dat in de praktijk niet goed te matchen met wat ik wilde/nodig had of veel te duur :)

Voor jouw keukenblad zou ik een draaiplateau nemen denk ik met luchtdichte bakjes voor de koffie :j

Afbeelding

Afbeelding

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 14:59

Hier staat het op blikjes,drinken, pasta/rijst, snoep, zakjes en pakjes, flesjes, lunch en ontbijt en dan de kleine dingen in bakjes. Voor de schoenen zou ik een rek of van die hangzakken kopen.

Indi_Vito

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-21 15:23

Jah ik ben ook echt opzoek naar bakjes die handig zijn!
Dus ideeën zijn wat dat betreft handig, en waar te krijgen ook.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 15:24

Ikea, Wibra, Blokker, Action, Kwantum, Leen bakker. :D

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 18:04

So clever heeft allerlei handige bakjes. Heb je insta? Kijk dan ook op organizing goals. Hebben onlangs heel wat gedeeld over zulke kasten

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 18:06

De aflevering van eigen huis en tuin lekker leven had vandaag een stuk over je voorraadkast organiseren.
Misschien interessant om terug te kijken, komen een boel tips voorbij.

Indi_Vito

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-21 20:18

Ohh tanks voor de tips!
Ik ben een heel eind gekomen vandaag, <3 :D
Afbeelding

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 20:22

divided

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 21:44

Oh dat ziet er al netjes uit zeg! Stuk opgeruimder zo :D