Deze stijl keuken vinden we gaaf en als het lukt willen we een dergelijke stijl keuken met eiland.:
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Nielojram schreef:mysa schreef:Ik zou plavuizen nemen die qua kleurstelling bij de kleur van de keuken passen. Is ook praktischer met dingen die vallen of een erg enthousiaste baksessie.
Want dan weet je zeker dat het stuk is?

Het is dat ik in een huurhuisje zit, anders werd per direct de keuken verbouwd
Zo gaaf dat hout tegen hout! Thats_Me schreef:Wat een prachtige keukens komen er voorbij. Pandora2, bijzonder dat jouw keuken echt met de hand gemaakt is. Dat maakt het bijzonder.
We vinden het erg lastig aangezien de vloer door gaat lopen in de woonkamer. Ik ben een beetje bang dat het totaal dan te donker wordt. Omdraaien zou inderdaad ook nog kunnen we zitten nog niet aan een keuken vast. Vandaar ook dat we vooral op zoek zijn naar tips en ideeën. Ook al struin ik Pinterest af de combinatie met vloer is nooit zo goed in beeld.
Thats_Me schreef:MRI, interessant alleen heeft ze die foto's helaas nooit gepost.
Cubone, dan doet jouw google betere dingen dan bij mij. Als ik die zoekterm gebruik op google krijg ik of houten vloeren me witte, zwarte etc. keukens of houten keukens met ander kleurige foto's.
DiantaM, daar ben ik dus ook een beetje bang voor. Daarom ben ik ook aan het kijken wat nu het handigste gaat zijn.