GoPro gebruikers?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Rianne_

GoPro gebruikers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-21 23:58

Ik heb sinds een tijdje een GoPro 7 Hero silver, waar ik tot een paar weken geleden heel blij mee was.
Ik kon de video's in de app editten, delen.. niks mis mee.

Maar nu.
De app is veranderd naar Quick, en ik heb niks dan ellende. Inmiddels ligt de GoPro in de kast. Vanmorgen toch weer een poging gedaan en ben al vanaf 15u bezig met een video bewerken en delen. Wat dus niet lukt. -O-

Op de Iphone werkt de app opzich nog wel, maar de opslagruimte is vol. Ik wil die hele video niet op de telefoon opslaan, maar in de cloud, waar ik voor betaal via de GoPro... niet dus. De helft van de bewerkte clips wil gewoon niet uploaden naar de cloud.. ook niet..

Dus, de app op Samsung gezet in de hoop dat met een extra geheugenkaartje het probleem verholpen zou zijn.
App is ongelooflijk L A N G Z A A M. (Terwijl hij gewoon op dezelfde wifi zit dan de iPhone. )

Heb je eindelijk, na een uur of 3, je video bewerkt en geüpload.. wil je 'm delen op Youtube... Heb je een video met zwarte stukken er in. ( die er in de edit in de app niet zitten. )
Delen op Whatsapp / Telegram kan niet. doet ie niet.

Ik word langzaam overspannen van dat ding en heb helemaal geen zin meer het te gebruiken.
Heeft iemand dé oplossing, of een andere app die wél werkt?

-O-

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 07:37

Wil je hem perse op een telefoon editen?
Ik zou de video gewoon op de computer bewerken met een goed bewerkingsprogramma zoals iMovie voor mac, of als je iets uitgebreiders wil of windows hebt: Davinci Resolve

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-21 11:56

8nnemiek schreef:
Wil je hem perse op een telefoon editen?
Ik zou de video gewoon op de computer bewerken met een goed bewerkingsprogramma zoals iMovie voor mac, of als je iets uitgebreiders wil of windows hebt: Davinci Resolve

Ja.. dat zou een optie zijn, maar ook daar zit de ruimte vol. :(

Maar daar ga ik inderdaad straks eens naar kijken! Goeie tip!

8nnemiek

Re: GoPro gebruikers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 12:03

Een externe harde schijf van 1TB kost zo'n 50 euro. Daar kun je behoorlijk wat films op kwijt.