ikea klingsbo vitrinekast hulp gezocht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

silvericathy

ikea klingsbo vitrinekast hulp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-21 19:39

Hallo,

Ik ben opzoek naar hulp bij een verouderd model van de klingsbo vitrinekast van de ikea.
Aangezien de klantenservice van IKEA niet bereikbaar is vanwege de corona drukte vraag ik het op bokt, er is vast wel iemand die mij kan helpen.

Ik heb dus een verouderd model van de klingsbo vitrinekast van de ikea, denk zo'n 10 jaar oud.

Echter ben ik met een verhuizing letterlijk alle schroeven kwijt geraakt. Ik wil graag kijken voor nieuwe schroeven, maar ik heb geen flauw idee wat ik moet kopen dan.

Ik heb via de ikea site nieuwe schroeven besteld, maar dat zijn schroeven van de huidige variant en passen dus niet in het oude model.

Is er iemand die voor mij wat foto's en afmetingen is zou willen maken/opmeten zodat ik bij de bouwmarkt kan gaan kijken voor nieuwe schroeven?

Het gaat om deze kast, oude model... gingen geloof ik veel schroeven in, heb zelf zo'n 24 gaten geteld.

Afbeelding

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 19:43

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-21 19:46

Sani schreef:
Hi,

Heb je al gezocht naar de handleidingen als hulpmiddel?
https://handleidingkwijt.com/ikea-klingsbo-vitrinekast/

Ik weet niet hoe je de oude en nieuwe variant moet/kunt onderscheiden, maar wellicht dat het je al iets helpt?

De handleiding heb ik inderdaad opgezocht maar ik kon alleen die van de vernieuwde variant vinden. Deze heeft twee keer vier schroeven, dat is minder dan de verouderde variant helaas.

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-21 19:53