hoge druk pistool op tuinslang?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

joyce83

hoge druk pistool op tuinslang?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-21 14:10

Ik heb wel eens een reclame voorbij waarbij de tuinslang een hoge drukreiniger werd. Dus geen machine ertussen maar een erg krachtige straal vanuit de tuinslang. Nu lijkt mij dit erg handig om daarmee regelmatig de poetsplaats mee schoon te maken zonder ik de hoge druk uit moet halen. Maar net zoals met heel veel dingen ziet het er in de reclame geweldig uit maar in werkelijkheid.....

Daarbij kan ik het nu niet meer terug vinden...

Wie weet wat ik bedoel? Wie heeft er wel zoiets? En bevalt het?

MariskadeJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 14:15

Wij hebben in de tuin een broes op de tuinslang van gardena met verschillende standen.

Met de straalstand komt er een flink pittige straal uit, niet a la een echte hoge druk reiniger maar je komt er een heel eind mee

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 17:19

joyce83 schreef:
Ik heb wel eens een reclame voorbij waarbij de tuinslang een hoge drukreiniger werd. Dus geen machine ertussen maar een erg krachtige straal vanuit de tuinslang. Nu lijkt mij dit erg handig om daarmee regelmatig de poetsplaats mee schoon te maken zonder ik de hoge druk uit moet halen. Maar net zoals met heel veel dingen ziet het er in de reclame geweldig uit maar in werkelijkheid.....

Daarbij kan ik het nu niet meer terug vinden...

Wie weet wat ik bedoel? Wie heeft er wel zoiets? En bevalt het?

Wij hebben die gehad. Vergelijk het met je duim op de straal zetten.
Wij vonden het waardeloos.

joyce83

Re: hoge druk pistool op tuinslang?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-21 17:31

mmm dat klinkt idd minder. Dan nog beter een anders sproeikop er misschien opzetten.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-21 17:32

Een rondje googlen leert dat er meerdere systemen zijn.
Ik heb zoiets gehad, van de Action: klik
Heel tevreden over, tot ik hem liet vallen en het ding in 2-en brak -O-

Ik heb nu zoiets als van Mariska, maar dan van een B-merk. Daarmee kan ik het zelfs het dak van mijn schuur schoon spuiten (=hoog). Die pak ik ook graag om de vloer van de trailer schoon te spuiten.
MariskadeJ schreef:
Wij hebben in de tuin een broes op de tuinslang van gardena met verschillende standen.

Met de straalstand komt er een flink pittige straal uit, niet a la een echte hoge druk reiniger maar je komt er een heel eind mee

De kwaliteit en lengte van de slang en druk van de kraan maken wel uit in het succes van beide methoden.