In de loop van december vorig jaar hadden wij besloten uit te gaan kijken naar een andere boerderij met minimaal 1 hectare grond voor mijn paarden. Op zoek naar een nieuwe start.
Dus funda werd volledig afgespeurd en prompt met de kerstdagen stond er een pandje op die ik al kende en altijd al leuk gevonden heb.
Direct gereageerd en toen was het afwachten tot de maandag erna...
Ik was niet de enige want er waren zeker 80 geïnteresseerde met mij. De moed zakte me even in de schoenen maar het is in deze tijd een vrij realistische beeld.
Uiteindelijk hadden wij de kans om met nog 37 anderen een bezichtig en een bod te doen.
En dat deden wij ... nu kon zenuwachtig wachten beginnen...
Op 22 januari kregen wij eindelijk het verlossende telefoontje , Gefeliciteerd de woning word van jullie

Wij zijn nu trotse bezitter van een klein boerderijtje met bijna 3,5 hectare grond.

Sinds vorige week hebben we de sleutel in bezit dus nu is het echt en kan het grote werk gaan beginnen.
Er ligt nog een hoop werk in het verschiet en komende tijd hebben we het volgende op de planning staan.
Het dak vervangen en dakkappellen erop zetten.
Huis van top tot teen isoleren, en de woning energieneutraal maken.
Kozijnen vervangen.
Indeling in huis compleet veranderen. ( er blijven eigenlijk enkel buitenmuren staan )
Weides aanpakken, bemesten, beluchten , gaten uitvlakken enz
compleet opnieuw omheinen
automatische waterbakken aanleggen
bos en omliggende boomwallen snoeien
en uiteindelijk het nieuw bouwen van een schuur/paardenstal.
Nu

Zomer aanzicht

Voor de mensen die het leuk vinden om ons buiten bokt om ook nog te volgen.
Op insta zullen wij ook regelmatig gaan updaten

https://www.instagram.com/bosboerderij_nr2/