Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mkango schreef:Fotosplitjes zijn denk ik niet sterk genoeg, en met dubbelzijdig plakband gaat waarschijnlijk ook na verloop van tijd resten achterlaten. Ik zou toch weer voor blu-tac gaan en als je wilt gaan verven, je muur ontvetten - dat is sowieso altijd aan te raden, zodat je zeker weet dat de verf overal gelijkmatig hecht. Een andere optie is normaal plakband gebruiken en dat een beetje opgerold op de achterkant van de foto's plakken.
Jolien87 schreef:Zelfklevend spul heeft vaak de eigenschap om vettigheid of plakrestjes op de muur achter te laten en dubbelzijdig tape is sowieso de horror om van je muur af te krijgen.
Ik weet niet wat je budget is maar je zou eens kunnen kijken naar Ixxi. Dit zijn verschillende 'tegels' die je als collage kan ophangen maar je kan ook een grotere afbeelding op meerdere tegels laten afdrukken.
En anders misschien een plaat op je muur monteren waar je de foto's op kan plakken. Of een groot prikbord?
xSwanHeart schreef:Wat voor muur is het en wil je perse plakken? Ophangen met punaises kan ook een leuk effect geven, maar dan moet je geen betonnen muur hebbenEn kan me ook voorstellen dat je liever geen gaten in je foto's prikt.
Allejandro schreef:Zijn die hexagon lijstjes niet iets? die hang je volgens mij magnetisch op.
Ik weet dat je de foto's al besteld heb maar wie weet kan je zo ook iets voor jou foto's krijgen?
https://www.herinneringenoplinnen.nl/custtomshapes
jowien schreef:Kijk eens naar posterstrips van tesa. Die zijn zonder resten te verwijderen.
Bij een ijzerhandel, bouwwinkel, boekhandel, online..
Shetloveerrr schreef:Ik denk dat het dan toch maar buddies worden.
Behangplaksel lijkt me geen goed idee.
Die nano strips zou idd wel kunnen, vgm heb ik ook al iets vergelijkbaars thuis.
En die tesa strips zullen vast goed zijn maar het zijn rond de 40-50 foto's dus dat wordt m niet