Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Anoeska27 schreef:Ik haal het altijd zelf op, dus ik zorg ervoor dat ik alleen naar kavels kijk met een reistijd die voor mij acceptabel is.
Dus dat zet geen zoden aan de dijk. Dat was namelijk mijn eerste voorstel. Want ik kan makkelijk een auto met aanhanger fixen om het op te halen. Earth schreef:Anoeska27 schreef:Ik haal het altijd zelf op, dus ik zorg ervoor dat ik alleen naar kavels kijk met een reistijd die voor mij acceptabel is.
Ja dat heb ik dus gevraagd of dat kan, maar dan blijven die kosten er dus gewoon aan vast zitten bij BVADus dat zet geen zoden aan de dijk. Dat was namelijk mijn eerste voorstel. Want ik kan makkelijk een auto met aanhanger fixen om het op te halen.
Ook daar kwamen alleen veilingkosten bij. Earth schreef:Doen jullie ook wel eens via BVA of een andere site bieden op kavels? Nu staan er weer interessante kavels op, maar dan bied je €60.- en komen er nog €65.- aan bezorgkosten bij. Dat is op zich logisch, maar nu wil ik meerdere kavels kopen, maar ik betaal voor iedere kavel de bezorgkosten. Ik heb ze al gebeld, maar ze zeggen dat ze er niks aan kunnen doen. Nu ben ik gefrustreerd, want ik wil de kavels zo graag.
Hoe doen jullie dat? Betaal je gewoon die verzendkosten of kun je daar nog wat mee? Of is dit voor hen de manier om er winst op te maken?
Maureen95 schreef:Waar moet je de kavels ophalen? Ik weet dat er ook een vestiging hier in Amersfoort zit. Misschien kan ik het voor je ophalen?
Maar bedankt voor het aanbod

Earth schreef:Maureen95 schreef:Waar moet je de kavels ophalen? Ik weet dat er ook een vestiging hier in Amersfoort zit. Misschien kan ik het voor je ophalen?
Ja dit is de plaats waaruit deze veiling wordt gehouden. Ik kan het zelf ook ophalen, dat is het probleem niet. Maar dat wil ik alleen als daarbij de verzendkosten niet alsnog worden verrekendMaar bedankt voor het aanbod
Citaat:De bezorgregio kan per veiling verschillen. Op de veilinginformatiepagina van elke kavel wordt aangegeven welke bezorgregio van toepassing is. Deze pagina is te vinden boven de kavelomschrijving: 'Kavellijst & veiling informatie'.
✔ De bezorgkosten vind je op de veilinginformatiepagina en in het rekenvoorbeeld wanneer u een bod uitbrengt.
✔ Voor ieder kavel is een bezorgbedrag van toepassing. De totale bezorgkosten zijn afhankelijk van het aantal gekochte kavels.
✔ Voor leveringen buiten de aangegeven bezorgregio is mogelijk een toeslag van toepassing. Dit is na sluiting van de veiling in overleg met transporteur vast te stellen.

karuna schreef:Citaat:De bezorgregio kan per veiling verschillen. Op de veilinginformatiepagina van elke kavel wordt aangegeven welke bezorgregio van toepassing is. Deze pagina is te vinden boven de kavelomschrijving: 'Kavellijst & veiling informatie'.
✔ De bezorgkosten vind je op de veilinginformatiepagina en in het rekenvoorbeeld wanneer u een bod uitbrengt.
✔ Voor ieder kavel is een bezorgbedrag van toepassing. De totale bezorgkosten zijn afhankelijk van het aantal gekochte kavels.
✔ Voor leveringen buiten de aangegeven bezorgregio is mogelijk een toeslag van toepassing. Dit is na sluiting van de veiling in overleg met transporteur vast te stellen.
Kopie van de algemene voorwaarden ivm bezorgkosten. Er staat nu zie ik doodleuk een kopje bezorg bedrag voor ieder kavel
Maar ook ophalen mogelijk. Kun je er een mail over sturen of even bellen?

Dus dat is top, nu kan ik eindelijk bieden. Anna_Dani schreef:Ja dat bieden exclusief btw is ook een tegenvaller. Mooie tuinset van 400 euro, was ineens het dubbele toen ik moest afrekenen vanwege btw en bezorgen.