Altijd heel blij geweest met mijn Airpods 2, heel handig als ik bezig was en geen muziek hardop kon/wilde luisteren. Of om bijvoorbeeld een podcast op te zetten.
Enige tijd geleden laten schoonmaken omdat Airpods nog wel eens verstoppen... en tja; dat gebeurt nu al voor de derde keer. Met andere (Apple) oortjes nooit last van gehad.
Nu ben ik dus voor een vervanger aan het kijken om zonder draadje in de weg een muziekje aan te kunnen zetten op stal ed... Maar er wordt nu zoveel aangeboden en reviews lees ik uiteenlopende meningen.
Welke vinden de paardenmensen hier op Bokt het fijnste om mee op stal te lopen en eventueel om in te doen met rijden?
Ik keek al naar Samsung buds, JBL, Fresh Rebel, maar weet nou niet zo goed welke echt het fijnste zijn. En qua geluid zijn de Apple Airpods echt geweldig, maar ik ga niet weer zo’n groot bedrag neerleggen voor oortjes die telkens niet fijn meer werken...
Ik ben heel tevreden van mijn Powerbeats Pro! Met gewone Apple oortjes had ik altijd het probleem dat ze bij activiteit niet bleven zitten, en dat heb ik met deze oortjes totaal niet. Ze zitten lekker stevig vast en geven heel goed geluid.
Overigens zie ik dat je ook Fresh Rebel geeft als voorbeeld. Ik heb hiervan de draadloze hoofdtelefoon en deze is ook echt superfijn voor als ik even niets IN mijn oren wil! Geven ook prima geluid!
Anoniem
Geplaatst: 13-02-21 16:36
Ik heb de JBL Tune 220tws. Die blijven bij mij vrij goed zitten tijdens het uitmesten etc.
KittyDylan
Geplaatst: 13-02-21 16:36
Ik heb er van JBL en vind ze ontzettend fijn. Normaal moet ik oortjes met haakjes hebben omdat ze uitvallen anders, maar deze zonder haakje blijven ontzettend fijn zitten. Ook Tune220tws
Airpods pro vind ik een stuk fijner schoon te maken. Normale airpods waren indd niet te doen. Heb zelf ook nog jbl gekocht maar vond die qua geluid echt niks vergeleken met apple.
Ik heb hele goedkope bij de action gehaald. Zitten wel achter je hoofd langs, dus als er met rijden of hardlopen een keer wat uitzakt ben ik ze niet gelijk kwijt. Geluid zal wel minder zijn dan de duurdere, maar ik ben er wel blij mee.
Ik gebruik nu al een tijdje draadloze Aftershocks. De headphone heeft een open ear principe en geeft een deel van het geluid door via het jukbeen naast het oor. De gehoorgang blijft hierdoor vrij waardoor ook omgevingsgeluiden nog waargenomen kunnen worden. Wel zo veilig op straat en tijdens het sporten.
Ik heb sinds de zomer de Rolfstone Neo oortjes, ben ik erg tevreden over! Er zit bij mij wel verschil tussen links en rechts, links blijft net iets minder goed zitten maar rechts zit perfect. Dit zal dus ook wel aan mijn oren liggen! Geluid is fijn, sluit goed af en vooral de accu is geweldig! Ook zijn ze heel vriendelijk geprijsd, leuke bijkomstigheid. Mijn zusje heeft Samsung buds 2 en die vind ik ook wel heel fijn! Grootste verschil is dat de samsung een touchscreen knop aan de buitenkant hebben en de rolfsotne neo's een knop die je echt in moet drukken, is maar net wat je voorkeur heeft. De JBL oortjes (weet niet welk model) hebben we ook in huis gehad maar die waren voor mij echt veels te groot en vond ik ook ontzettend lomp eruit zien.