Huren in omgeving Alkmaar

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

friendly

Huren in omgeving Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-21 00:35

Hallo mensen,

Ik ben al jaren ingeschreven voor een huurwoning maar nu ik het echt tijd vind worden voor een eigen plek merk ik dat het aanbod vreselijk is. Sowieso is het hele uit huis gaan nieuw voor mij dus hoop ik sowieso maar dat het allemaal klopt als ik een woning tegenkom naar wens.

Waar heb ik jullie voor nodig? Nou..ik sta dus al ingeschreven bij een paar huurorganisaties en nu vraag ik mij af wat ik over het hoofd zie.

- svnk
- woonmatchkopnh

Edit: de vraag is voor omgeving alkmaar (heerhugowaard) maar als jullie organisaties weten richting Hoorn op zijn die ook welkom.

Alvast heel erg bedankt!

Celine_Famke

Re: Huren in omgeving Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 01:00

Hoe lang sta je al ingeschreven bij de SVNK? Ik merk dat het hier rondom Alkmaar echt heel lastig is om een woning via de SVNK te vinden zonder al tientallen jaren ingeschreven te staan, helaas.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-21 11:12

Oh God, al een jaar of 7/8? Best lang an sich. Sta ook geregeld wel binnen de top 5 maar dit jaar wil ik ècht werk maken van een eigen plekje dus voor dit jaar was t meer jaren opbouwen.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 11:33

Tel er nog maar 2 jaar bij op voor je echt aan de beurt bent -O- .

Gewoon reageren op de woning die jou leukt lijkt misschien heb je zomaar een keertje mazzel.
Maar het is een lange adem.

Mijn tip is wel zodra je wat hebt...schrijf je opnieuw in.
Ik ben net verhuisd naar de andere kant van het land maar behoud zeker mijn inschrijving.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-21 12:39

Was ook zeker mijn plan. Ik weet ook dat de kans dat ik wat daadwerkelijk krijg niet heel groot is maar ik wil er wel wat meer aan doen. Dan zien we het wel.