Mijn man wil liever niet de hele badkamer vernieuwen, dat is op zich ook niet nodig, maar het mag wel wat leuker
Dus gaan we delen oppimpen
Dat betekent:
- Nieuwe douchecabine
- Wasbak vervangen. Evt deurtjes van het meubel er omheen oppimpen
- Tegels vervangen, voor een deel.
Douchecabine
Ik ben net begonnen met zoeken. Wat we erg mooi vinden is een mat zwarte cabine. Het liefst zou ik m op de grond zetten maar dat kan bij ons niet. Hebben jullie goede adresjes voor goedkope cabines? Outlets? Etc. We zoeken een kwartronde of vijfhoekige cabine van 90x90 of 100x100.
Wasbak gaan we vervangen, het liefst iets aparts zoals dit. Hebben jullie daar ook nog leuke adresjes voor?

Nu hebben we een mooie steen erin, alleen met zo'n band op 150 cm hoogte die een beetje in was in 1995 zeg maar
Het stoorde ons niet eens echt, maar nu ik de badkamer wat wil opleuken, zit ik ineens te denken, kan ik die strip er tussenuit halen en daar een andere steen in plaatsen? Of ga ik dan heel moeilijk doen?
Ik kan het anders ook schilderen, maar er zit een klein werkje in de steen waardoor ik bang ben dat je dat er doorheen blijft zien.
Ik ben benieuwd naar jullie ideeën
) die heb ik allemaal wit geverfd. Plafond vervangen door Agnes plafond platen.