Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Hilli schreef:Volgens mij woont bokker Cayenne daar.
haike schreef:Jillz1 schreef:Gaan er veel kinderen uit Haaren naar Oisterwijk middelbare school?
Ja in Oisterwijk zit een brede school (vmbo basis tot tweetalig vwo).
Maar vanuit Haaren kan je ook naar maurick in Vught, Ruiven in Berkel Enschot of richting Boxtel of Tilburg.

Jillz1 schreef:Spenk schreef:Nou dat valt toch wel mee? Is een half uurtje fietsen 9 kilometer.
Nou mijn zoon is geen fietser. Hij wil echt niet verder fietsen dan de 5.8 km naar baanderheren nu.
En ik vind de weg van Haaren naar Boxtel ( langs spoor) niet zo prettig
Cayenne schreef:Ik woon in Haaren
Ik ben benieuwd welk huis jullie hebben gezien! Hier aan het eind van de straat staat een superleuk huis te koop
Het woont hier superfijn (wij zijn ook import Haarenaren) en je zit vlakbij het bos.
De huizen zijn hier trouwens ook niet goedkoop hoor. Wij twijfelden ook tussen Oisterwijk en Haaren, maar ik woon liever in een kleiner dorp en de sfeer is hier ook wat gemoedelijker.
Cayenne schreef:Is je zoon gek op voetbal? Want dat leeft hier ook erg.
Het is altijd erg druk op de sportvelden.
Cayenne schreef:Ik had hetzelfde gevoel met ons huis. Dat kochten we echt vlak voor de crisis (een maand later brak de gekte los).
Het huis stond al een half jaar te koop en met een hele flinke tuin. De badkamer moest wel nodig vervangen worden maar verder echt een superleuk huis.
Mijn gevoel zei ook dat het niet kon dat het huis al zolang te koop stond. Ze waren zelfs al gezakt in de prijs.
Maar we hebben het huis helemaal ondersteboven laten keren tijdens de bouwtechnische keuring en er is niets naar boven gekomen. Inmiddels wonen we hier straks 4 jaar naar volle tevredenheid![]()
Als we hetzelfde huis nu zouden moeten kopen zouden we het niet kunnen betalen! De prijzen zijn echt flink gestegen.
Er is ook een topic hier voor mensen in de omgeving van Haaren. Ik zal even zoeken voor je.
Jillz1 schreef:ikke schreef:Ja, maar Boxtel en Tilburg zijn goede alternatieven, afhankelijk van de gewenste opleiding.
Maarre, ben je niet in de war met Haren?
Eh nee, Haaren is met 2 keer een A.