Nieuwe telefoon en agenda synchroniseert niet.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xxxmh

Nieuwe telefoon en agenda synchroniseert niet.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-20 22:32

Vandaag een nieuwe telefoon gekocht (Samsung galaxy s20 FE) en ik krijg daar mijn agenda van mijn vorige telefoon (Samsung galaxy s8) niet op synchroniseert. De agenda items staan allemaal onder mijn Gmail account en wat ik ook probeer niks lukt. Iemand misschien de ultieme tip?

Bagheera_206

Re: Nieuwe telefoon en agenda synchroniseert niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 08:38

Als je op je laptop naar calendar.google.com gaat. Zie je dan wel al je afspraken?

Hoodie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 11:34

Het kan zijn dat je je agenda niet hebt opgeslagen op je google account maar gewoon direct op je telefoon
Als het goed is kan je dit zien bij een afspraak in de agenda, of als je er 1 aanmaakt kan je misschien kiezen voor telefoon of je google account
Wellicht toch niet alles onder je (of een ander/tweede?) google account opgeslagen? Bij mij ging de synchronisatie (wel onplus naar oneplus) vlekkeloos en zonder moeite dmv google account en nfc..

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-20 11:53

Het is gelukt. Mijn afspraken stonden wel onder mijn Google account maar omdat mijn oude telefoon in spaarstand stond synchroniseerde hij niet en toen ik dat uit had gezet moest hij zeker 5 min synchroniseren en toen stond alles op mijn nieuwe telefoon!