Facebook business chat

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Xyris

Facebook business chat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-20 23:59

Hey bokkertjes,

ik kan sinds kort niet meer via mijn telefoon bij mijn zakelijke bedrijfspagina chats komen, dit geldt voor alle pagina's. Ik weet dat anderen ook dit probleem hebben, en daar wij heel veel zaken doen via facebook chat (we hebben een horeca bedrijf, you know how that goes these days..) wil ik de bende graag zo snel mogelijk weer aan de praat krijgen.

Hoe doe ik dit? Gaat het tegenwoordig allemaal via een app ofzo?

Bedankt!

eline_di

Re: Facebook business chat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 00:40

Messenger privé installeren. En dan switchen tussen accounts.
Zo doe ik het ook.

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-20 00:49

Hmm, hoe doe jij dat precies?
Ik klik op mijn profielfoto, dan krijg ik een lijst te zien van alle pagina's die ik beheer, ik klik erop en dan moet ik opnieuw inloggen? Als ik dat dan doe dan krijg ik de melding:

De door jou opgevraagde pagina kan momenteel niet worden weergegeven. Mogelijk is de pagina tijdelijk onbeschikbaar, is de link waarop je klikte buiten werking of verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken'.

Dit gebeurt bij alledrie de pagina's. 1 Is van mezelf en direct gekoppeld aan mijn FB pagina, de andere 2 ben ik beheerder van..

Ik krijg deze melding trouwens ook als ik via mobiel op de chat knop druk binnen deze pagina's. :/.

rayoow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 00:52

Ik heb deze melding zelf staan..

Afbeelding

Maar als je op messenger op jou profiel foto drult staat er van account wisselen. Dan kan je je bedrijfpagina kiezen en kom je in de messenger.

Ook via de nieuwe facebook business site app kan je naar de postvak in

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 00:53

Ik heb inderdaad hetzelfde probleem. Ook als ik schakel tussen mijn privé profiel en zakelijk profiel.

Ik krijg die melding niet continue dus soms kan ik wel reageren. Heel irritant.

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-20 00:57

Hmm ja ik heb die melding inderdaad ook overal gehad inmiddels, dat bepaalde functies niet beschikbaar zijn.

Er is inderdaad een account waar ik naar kan wisselen: Maar dat is een ghost account die ik ooit eens heb aangemaakt, daar heb ik niks aan. De paginas waar ik bij moet zijn de paginas die gekoppeld zijn aan mijn account, en dus zelf geen account zijn of hebben.

Wat ik zeg, de pagina's die ik beheer staan netjes in een lijstje weergegeven in mijn chat app, maar als ik erop klik, moet ik opnieuw inloggen. 1 Van de suggesties die ik krijg is inderdaad het ghost account (mijn enige andere account) maar niet de paginas die ik beheer. Inloggen op mijn eigen originele account (waarop ik al ingelogd ben natuurlijk) gaat niet.

Ik ga even kijken wat de business site app doet, thanks!

November108

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 02:28

De enige manier waarop ik chats geopend kreeg via de telefoon voor mijn pagina's was via de Facebook app Pagina's, maar toen ik deze zojuist zocht in de Play Store leek deze vervangen te zijn door de app Facebook Business Suits. Lijkt hetzelfde te zijn :D

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 07:52

Heb je tweestapsverificatie ingesteld? Geen idee of dat het is, maar laatst kon een collega ook heel weinig (oa adverteren) en toen bleek dat ineens het probleem..

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 09:38

November108 schreef:
De enige manier waarop ik chats geopend kreeg via de telefoon voor mijn pagina's was via de Facebook app Pagina's, maar toen ik deze zojuist zocht in de Play Store leek deze vervangen te zijn door de app Facebook Business Suits. Lijkt hetzelfde te zijn :D

Deze gebruik ik ook en dan werkt het gewoon!