Onlangs zijn wij verhuisd en hebben op de betonnen zoldervloer een vinylvloer met houtdesign laten leggen. Er ligt geen ondervloer onder en het vinyl ligt los, het is alleen met tape vastgeplakt bij de naden (de totale vloer bestaat uit drie stukken vinyl, vanwege de grootte van het oppervlak).
Aankomende week komt de nieuwe wasmachine, maar ik heb mijn twijfels of dat goed gaat op deze vrij zachte, niet gelijmde vloer. Ik ben bang dat de pootjes van de wasmachine meteen in de vloer zakken (dat weet ik eigenlijk wel zeker) en door de trillingen de vloer kappot zullen trekken. Het stuk waar de wasmachine komt te staan is precies een hoek waar een kleiner stuk vinyl ligt (links en rechts van de trap liggen de twee kleinere stukken vinyl, voor de trap ligt het grote 4 meter breed gedeelte).
Ik zou graag wat ervaringen horen van Bokkers die hun wasmachine op een vrij stroeve maar zachte vinylvloer hebben staan. Is het verstandig om hier vier stoeptegels onder te leggen? Coolblue adviseerde mij om rubberen doppen bij te bestellen en die om de pootjes te doen, maar ik zie niet zo goed wat voor verschil dat zal maken.
Ben benieuwd hoe jullie dit hebben opgelost!

, nu woon ik in een huis dat komend jaar gesloopt wordt maar ik vind het toch wel zonde. Hij wandelt verder niet gelukkig maar ik zou dus zeker iets onder de pootjes doen. Van die rubberen voetjes lijken me al genoeg de druk verdelen eigenlijk. En de machine echt 100% waterpas zetten.
.