Moeder opgelicht via facebook

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

welmoedz

Moeder opgelicht via facebook

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-20 13:41

Mijn moeder is via Facebook market place opgelicht, het bedrag is 35 euro maar ik vind het ontzettend vervelend voor dr want ze zit er erg mee. Mijn moeder heeft een tipi tent voor haar kleindochter gekocht, de mevrouw zei het dezelfde dag nog te verzenden maar dit is inmiddels een week geleden en nogsteeds geen track and tracé of reactie op berichten. Ik heb haar Facebook bekeken, je kan er geen berichten plaatsen maar zie wel familie die onder foto’s reageert. Ik zat eraan te denken om 1 van die mensen een berichtje te sturen want op mij reageert ze ook niet. Iemand hier nog tips voor?

Passadena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 13:44

Inderdaad even de familie contacteren. Vaak gezien dat dat wel werkt.
Ik hoop dat jullie de tent nog krijgen !

Ik heb er verder geen ervaringen mee dus kan je niet verder helpen
Laatst bijgewerkt door Passadena op 29-11-20 13:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 13:44

Tipi tent bij het Kruidvat voor 15 euro gezien!
Mocht het helpen.....

Waar woont die persoon?

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 21:01

Topic verplaatst naar [HTT] Huis, Tuin en Techniek omdat het daar beter past.

Felien_Kyra

Re: Moeder opgelicht via facebook

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 21:43

Hoe is het verder gelopen?

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 11:14

Wat onwijs sneu zeg. Heb je meer gegevens van haar, je kunt zelf dan via Google kijken of je meer kunt vinden, of er meer mensen zijn opgelicht. Mijn moeder is laatst ook ook zoiets overkomen en er bleken veel andere mensen te zijn, zij hebben hun klachten gebundeld en aangifte gedaan. Succes!

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 11:39

Je kan haar altijd een chatbericht sturen vanuit jouw naam.
Kort en bondig, ik ontvang vandaag graag een track en trace of het geld retour anders doen we aangifte.
Soms helpt dat en anders een berichtje posten op market dat jullie door deze dame opgelicht zijn en een melding bij FB maken.

Mocht je nog een tipi tent willen, bij de kruidvat waren ze 15 euro maar zijn ze nu al met een hele sticker voor de helft, ik heb er 1 voor mijn hond gekocht, dit ligt er zomers graag in, lekker uit de zon in de tuin hihi.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 11:42

Ik zou het niet echt tof vinden als ik benadert zou worden omdat een familie lid iemand zou hebben opgelicht :o het is natuurlijk wel vervelend dat het is gebeurd.

welmoedz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-20 13:02

Ze woont in het midden van het land, ik heb ook besloten niet zo ver te gaan om familie te contacteren. Ze heeft gisteren middag gezegd dat ze meteen de track en trace naar mijn moeder zou sturen maar dat heeft ze natuurlijk niet gedaan. Mijn moeder heeft haar ook gerapporteerd op FB dus al haar advertenties zijn eraf gehaald. Ik heb nu tegen haar gezegd dat ze tot 17:00 heeft om track en trace te sturen of het geld terug te storten. Als ze dat niet doet ga ik doen wat @mvdbijl voorstelde en haar naam op fb marketplace publiceren. Ook haar IBAN nummer doorgeven aan opgelicht sites. Aangifte kan maar daar kan de politie helaas niet zoveel mee.

Bedankt voor de tip van de kruidvat! zal het doorgeven :)!