Moderators: Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Dani, Polly
Jenny21 schreef:Is voor een jongen.
Begrijp ik het goed dat een switch zowel thuis op de televisie is als voor onderweg?
Dat zou wel ideaal zijn want ik twijfel eigenlijk wat we willen. En dan hoef ik geen keus te maken.
Sannens schreef:Jenny21 schreef:Is voor een jongen.
Begrijp ik het goed dat een switch zowel thuis op de televisie is als voor onderweg?
Dat zou wel ideaal zijn want ik twijfel eigenlijk wat we willen. En dan hoef ik geen keus te maken.
Ja als je de gewone switch neemt is die voor thuis op de tv en voor onderweg. Dan zet je de switch thuis heel makkelijk in zijn houder en dan werkt die op de tv.
Het voordeel van de Switch is dat spelletjes als mario etc altijd kunnen en voor bijna alle leeftijden zijn. Maar ook een spel als Fortnite (erg populair onder de jongens) kan op de Switch.
Suzzy_3 schreef:Gelukkig sluit het ene het andere niet uit.Zijn de ouders er mee akkoord dat je zo iets kado geeft? Niet onbelangrijk...
(Ik als mama zou het verschrikkelijk vinden als mijn kinderen zo iets krijgen. Geen schermpjes voor mijn kinderen. Maar buiten spelen en ravotten, of binnen bouwen met duplo/lego, gezelschapsspelletjes, knutselen,... Als ze tiener zijn zullen ze nog meer dan genoeg aan die schermpjes plakken. Op deze leeftijd is dat helemaal nog niet nodig.)
Suzzy_3 schreef:Zijn de ouders er mee akkoord dat je zo iets kado geeft? Niet onbelangrijk...
(Ik als mama zou het verschrikkelijk vinden als mijn kinderen zo iets krijgen. Geen schermpjes voor mijn kinderen. Maar buiten spelen en ravotten, of binnen bouwen met duplo/lego, gezelschapsspelletjes, knutselen,... Als ze tiener zijn zullen ze nog meer dan genoeg aan die schermpjes plakken. Op deze leeftijd is dat helemaal nog niet nodig.)
Suzzy_3 schreef:Zijn de ouders er mee akkoord dat je zo iets kado geeft? Niet onbelangrijk...
Jenny21 schreef:Het gaat inderdaad over mijn eigen kinderen.
Dank voor de tips zover.
Ook over 2d en 3 d, daar had ik nog niet aangedacht.
Ze weten zelf nog niets van mijn kado ideeen.
Ze spelen veel buiten, en ook veel met lego en playmobil. Je kunt er natuurlijk een tijd aankoppelen.
Ik zag paw patrol staan, daar zijn ze fan van.
En is vanaf 3+
Mario, dat racen is natuurlijk van alle tijden!
En Animal Crossing lijkt mijzelf nog leuk!!
Jenny21 schreef:Wie kan mij vertellen waar ik kan zien of een spel ook op de lite gespeeld kan worden?
Ik twijfel welke aan te schaffen ( switch of de switch lite) maar als de games die mij leuk lijken niet op de lite zouden kunnen dan is keus gemaakt
Gebruikers op dit forum: amandananana, Pferdchen, Sandyislief, Shiloh, webster543 en 23 bezoekers