Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eilish schreef:Ik heb een livarno lux led daglicht bureaulamp gekocht bij de lidl voor €20 een paar jaar geleden.
Dit is dezelfde of lijkt er erg op iig:
https://www.amazon.nl/Briloner-Leuchten ... psc=1&th=1
Dorus schreef:Die heb ik ook al een paar jaar. Vriendin heeft er dit jaar nog een gekocht.
Maar gebruik hem ook zelden vanwege net iets te verblindend licht.
Hoewel mijn werkkamer een slecht lichtplan heeft is net het stukje waar ik zit wel goed verlicht. Ik vind het alleen zo zonde om de hele dag vol licht aan te hebben. Vandaag was het goed te doen zonder, maar op een grauwe dag heb ik dat echt nodig.
Eilish schreef:Dorus schreef:Die heb ik ook al een paar jaar. Vriendin heeft er dit jaar nog een gekocht.
Maar gebruik hem ook zelden vanwege net iets te verblindend licht.
Hoewel mijn werkkamer een slecht lichtplan heeft is net het stukje waar ik zit wel goed verlicht. Ik vind het alleen zo zonde om de hele dag vol licht aan te hebben. Vandaag was het goed te doen zonder, maar op een grauwe dag heb ik dat echt nodig.
Ook als je de lamp naar beneden richt? Je kan hem alleen niet ver buigen helaas, want dan geeft ie geen licht meer.
Silvia schreef:Jeetje, wat zijn jullie werkplekken netjes opgeruimd!
@Selina, die sta-lamp zou goed kunnen, zowel het plafond als de muren zijn van gipsplaat dus eventjes een lamp bevestigen zit er niet in.
@DubbelFun: da’s een goeie, een daglichtlamp kan in principe in elke armatuur. Ik ga eens op zoek.
En die bureaulamp van Eilish lijkt me ook wel wat. Ik heb weer even genoeg ideeën opgedaan. Dank jullie wel, allemaal!