Met veel verdriet moeten wij jullie mededelen dat Bokker Quera, ook wel bekend als Roby, is overleden.

In dit topic kun je je verdriet delen, je condoleance plaatsen en elkaar steunen.
Roby wilde geen rouwboeket, maar een kaartje sturen kan wel.

Rouwkaartjes mogen hier naar gestuurd worden.
André en Margret en Jessie (ouders en [***])
Roosje Vosstraat 3
3207 SK Spijkenisse
Stephan, Amber en Senna (man en kinderen)
Etty Hillesumstraat 27
3207 GD Spijkenisse
Hieronder staat een prachtig stuk dat door Lisanne geschreven is. Zij heeft op verzoek van Roby dit stuk voor het topic geschreven.
MarcoBorsato schreef:Intens verdrietig en niet te bevatten maar Roby, op bokt Quera genoemd, is er niet meer.
Velen hebben het afgelopen jaar haar strijd gevolgd en met bewondering gezien hoe ze vol humor en optimisme de kanker te lijf ging. Geen haar meer op haar hoofd maar wel op haar tanden. Ik had haar niet graag tegen me in een discussie want wat was ze fel en vooral goed geïnformeerd.
Ze noemde haar volgers haar Knorretjes, ze vond steun en warmte bij ons. Velen hebben gedoneerd en ervoor gezorgd dat ze met haar prachtige familie naar Disney kon. Bokt was voor Roby een bijzondere en warme plek. De eindeloze stroom kaartjes hebben veel voor haar betekend. Dankjulliewel!
Niemand is perfect, zo ook Roby niet. Ze was Feyenoorder en daar heb ik haar helaas nooit vanaf kunnen helpen.
Ze was ook moeder, vrouw, zus, dochter en vriendin van velen. Haar aardse bestaan is tot een einde gekomen maar ze leeft voort in haar twee mooie meisjes en in het hart van iedereen die haar liefhad.
Vanavond gaat een kaarsje aan voor deze heerlijkheid van een vrouw en ik hoop dat velen mij zullen volgen. Laat Roby's lichtje nog lang schijnen en deel vooral je grappigste, liefste, leukste herinnering of verhaal over onze Pooh.
Laten we het glas heffen op Roby, onze dappere strijder, haar te korte maar betekenisvolle leven, de liefde en vooruit, zelfs op Feyenoord!