Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz
mysa schreef:Wat ik me nu afvraag: hoe kan het dat de pakketten in zijn account van post.nl zichtbaar zijn? En waarom is degene die de bestellingen doet nog niets op komen halen? Want dat is toch de truc?
Ibbel schreef:Dus als ik een postNL account aanmaak op het adres van mijn buren kan ik volgen wat zij via postNL bestellen/geleverd krijgen?
Cilli96 schreef:Ibbel schreef:Dus als ik een postNL account aanmaak op het adres van mijn buren kan ik volgen wat zij via postNL bestellen/geleverd krijgen?
Je krijgt thuis een brief gestuurd met een code die je moet invoeren op de app, dus als je niet op het adres woont kan je ook niet dit in gaan zien.
Sani schreef:Mocht je inderdaad van MediaMarkt een pakket ontvangen, ga er dan mee langs een vestiging. Daar kan je het retourneren en ook direct melding maken. Dan kunnen ze het ter plekke direct doorzetten naar hogerhand. Lijkt me makkelijker dan bellen met hun callcenter.
Sani schreef:Mocht je inderdaad van MediaMarkt een pakket ontvangen, ga er dan mee langs een vestiging. Daar kan je het retourneren en ook direct melding maken. Dan kunnen ze het ter plekke direct doorzetten naar hogerhand. Lijkt me makkelijker dan bellen met hun callcenter.
mysa schreef:Dat zou misschien het beste zijn maar dichtst bijzijnde vestiging is dertig kilometer verderop. En zoon werkt meer dan fulltime...
Maar ja, ook nog pakketje uit China en van iemand uit Almere. En wat er misschien verder nog komt. Het is nu dus al een week bezig.
Storm schreef:Sani schreef:Mocht je inderdaad van MediaMarkt een pakket ontvangen, ga er dan mee langs een vestiging. Daar kan je het retourneren en ook direct melding maken. Dan kunnen ze het ter plekke direct doorzetten naar hogerhand. Lijkt me makkelijker dan bellen met hun callcenter.
En als het dichtbijzijnde fileaal 25 km verder is? En je een verkoopster treft die van niks weet en het pakket kwijt raakt. Ik zou het toch anders aanpakken denk ik.
Gebruikers op dit forum: -Namiro-, Anja_96, Bambelien, DeEenhoorn, Diane_, Dobby91, Eefjahh, Iris_Casper, JackenJill, Jade91, Just_Natural, karinmanon, laura22, linoleum, luxx, manolito10, Marleen_L, Montgri, Muronia, Nanu, NinaCharlie, Noisy, pjer, Ponytante, Princess34, Raineri, ReadTheRulez, rossi, Sannens, SjakieXX, Steenbok12, stella92, StonedRomy, teunis001, Tink89, topsylover, Valentijn5, VogeltjeM, VuurVleugels en 72 bezoekers