Geen idee of het hier goed staat, maar hoorde op het nieuws dat er momenteel heel veel paddestoelen zijn. Foto's konden worden ingestuurd, maar misschien is het leuk om op bokt wat te delen?
Jouw bovenste is een van de parasolzwammen, de tweede een van de stuifzwammen.
Ja, ik heb foto's, ook van zeldzame soorten wel zelfs. Ongeveer 2500 stuks.... Dus om nou jouw hele topic vol te spammen met zwammen is ook weer zo wat
Verstand van namen sommige herken ik wel maar er staan nu al zoveel foto's heb onder andere de grote stinkzwam, kleverige koraalzwam, porseleinzwam, tonderzwam, vliegenzwam, zwavelkopjes,
Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling
Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man
Ik ga een dezer dagen ook maar eens met de camera het bos in. Hier schijnen redelijk wat zeldzame paddestoelen voor te komen, maar ik heb er verder weinig verstand van.
Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip
Ik heb (nog) geen foto's. Bij mijn paard op de wei staan er ook een aantal, allemaal dezelfde soort. Ik trek ze wel uit daar. Laatst stonden die daar echt in een grote kring! Die in de tuin hier laat ik staan, geen idee welke dat zijn. Moet eens foto's maken haha.